Sevgilimle ayrıldık hala çok sinirliyim? Sinirim neden geçmiyor?

Sevgilimle ayrıldık. Çok ayrilip baristik ama bu sefer bardak taştı. O da ben seninle yapamam dedi. Bana hep kaba davrandı. İnternette ç. ıplak kadinlara bakıp durdu. En cok zoruma giden de benden başka kadinları ar. zulayıp onlara baka baka kendini rahatlatmasıydı. Bana insan gibi davranmadı hep bir azar. İnsan sevgilisine ge. rizekli, lan der mi ya? 3-4gün oldu. Hala bi havalarda. Arama dedim ama harbiden aramadı beni. Ve onca anlattıklarıma rağmen ben sorunlu kavga çıkarip huzurumuzu bozan biriymişim. Özlemiyorum ama çok sinirliyim? Aklıma grldikçe arayıp bagirasim geliyor ama yapmayacağım.

Sevgilimle ayrıldık hala çok sinirliyim? Sinirim neden geçmiyor?
Cevapla