Kadınlara fazla ilgi gösterince neden hemen kaçıyorlar?

Üstüne düşünce gerçekten sevip fedakarlık yapınca hemen yarı yolda bırakıp gidiyorlar, illaki kendimizi zor gösterip taktilselmi ilerleyelim kadınlar bunu istiyor kesinlikle. Sonra erkekler niye prenses oldu vs diye ağlarsınız. Böyle olmasını bedava ilgi verilmemesini siz istiyorsunuz.
Kadınlara fazla ilgi gösterince neden hemen kaçıyorlar?
Cevapla