Karşı tarafın bizi yarabandı olarak kullandığını nasıl anlarız?

Diyelim ki biriyle tanıştınız bu kişi de evleneceği kızdan ayrıldı ayrılalı da 2 3 ay oldu hala seviyo mesajları silmemiş fotoğrafları silmemiş geri dönerse de affetmem demiyo size de kanka diyo normal konuşuyosunuz ama görüşmekte ilerde istiyo ne yapmalıyız öyle bi yaklaşımı yok ama herşeyde olabilir
Karşı tarafın bizi yarabandı olarak kullandığını nasıl anlarız?
Cevapla