Yalnız kalmaktan korktuğum için sevmediğim kişilerden ayrılırken bile çok zorlanıyorum. Ne yapmalıyım?

Sevmediğim mutlu olmadığım ilişkilerde bile ayrılık sonrası boşluğa düşüyorum ve üzülüyorum insanlara birkaç şans daha veriyorum ama sonuç değişmiyor ne yapmalıyım? Şu an da sevgilimden ayrıldım toksik bir ilişkiydi devam etmek istemiyorum ama bitsin de istemiyorum…
Yalnız kalmaktan korktuğum için sevmediğim kişilerden ayrılırken bile çok zorlanıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla