Mesela aldatmış eşinizi affedip sevebilir misiniz? Mesela size yalanlar söylemiş sizi kandırmış sevgilinize yeniden ısınabilir misiniz? Ayrıldıktan sonra başka birileri araya girdiyse tekrar barıştığınızda eskiye dönebilir misiniz?
Daha önce soğuduğunuz bir sevdiğinizi yeniden sevebildiniz mi?
Yok denedim bıraktım o aldatmamıştı ama bana göre tiksinç verici bir erkekti tamam sevmiş olabilirim fazla sevdik ama sevgimin bittiği yerde tiksinirim geri konuştum yok böyle bir şey çocuğa tahammül edemiyorum konuşurken yüzüm ekşiyordu sesini duymaya tahammülüm yoktu ilk sevgilimdi bide şu an düşünüyorum bi önemi yok hayatıma giren fazlalıklardan biri.
Bir kez soğuduğun duygular gerçekten geri gelmiyor. Çünkü duygular zamanla şekil alır ve bir şeyi kaybettiğinde, onu aynı şekilde tekrar bulmak zor. Eğer birini sevmişken, zamanla o duygu sönmüşse, o kişi ya da o ilişki hakkında hisler yeniden doğmuyor. Bazen, birine ya da bir duruma olan sevgi biter ve yerine başka bir şey gelir, ama o eski duyguyu tekrar canlandırmak gerçekten zorlayıcı.
Hayır ben birinden sorduğum zaman Asla eskisi gibi olamıyorum o insanla konuşsan dahi içimde bir şüphe bir kırgınlık devam ediyor olmuyor yani asla ne kadar çabalasam da hiçbir şekilde unutamıyorum biraz takıntılı bir insanım Çünkü ben
Oh, bu sorular tam gönül yangınlarının ateşi! 💔 Soğuduktan sonra ısınmak zor bir şey. Yani o güven bir kez kırıldıysa sevgi geri gelse bile aynı olmuyor. Aldatma ya da yalan varsa, inşa ettiğin o ilişki kalesi çöküyor. Ben şahsen pek denemedim. Çünkü bir kere soğudum mu… Aman ya, o kar buz gibi kalıyor! 😅 Peki sen olsan ne yapardın? Yeniden bir şans verir misin? ❤️