Sevgilim ilgisizliğim yüzünden beni terketti. Şimdi de ben gurur yapıyorum. Mesaj atsam mı atmasam mı napcam ben aaa dostlar?

Sevgilim ilgisiz davrandığımdan dolayı terketti beni. bir mesaj atmıyon aramıyon ws ws dedi. Off şimdi de gurur yaptım onca sözden sonra o arasın banane dedim de aramıyo sormuyo napcam? Ben mi atsam mesaj napsam? Çok özledim onu yardım edin? Gaz verin az yaa :D
Sevgilim ilgisizliğim yüzünden beni terketti. Şimdi de ben gurur yapıyorum. Mesaj atsam mı atmasam mı napcam ben aaa dostlar?
Cevapla