biraz dertleşmek istiyorum merhaba ben 1 yıl evli kaldım şuanda çekişmeli boşanma davam sürüyor
Bisanma nedenini açıklayayım ben eşimin benimle vakit geçirmesini bana ev işlerinde yardımcı olmasını ve akşamları dışarı çıkıp eve sabaha karşı gelmesinden şikayetçiydim
Onunla oturup anılar biriktirmek isterdim hep illa bir yere gidip yemek yemek ya da içmek zorunda değildik ki gözüm asla parada olmadı çok şükür bende çalışıyordum eşimde sadece son 2 yıl işsiz kaldım ama o zmanda evde oturmadim dükkan almıştık yardıma gidiyordum yemeğini yapardım yerdik isletirdik beraber ama o bir gün benle diğer gün gece 11 12 gibi dışarı çıkar sabah 6 ,7 gibi gelirdi bende senin sorumluluğun git dükkanını aç evine erken gel seni bekliyenin var ben eşinin derdim bağırır çağırır sen beni kısıtlamasın falan dedi hatta bu yüzden iki kere vurdu ben her akşam o dışarı çıkınca ağlardım Allah'a yalvarirdim onunla konuşurdum neden böyle herkesmi böyle diye
Çalıştığım suredede oda işten gelir kanepeye uzanır hicbirseye dokunamazdi kendimi hizmetçi gibi hissederdim
Benimle aynı anda yatağa gitmezdi mesela çok nadir gelirdi
Her tartışmada kapıyı gösterirdi
Bende trip atardim arkadaşlarınla vakit geçiriyorsun diye baktım anlamıyor konuşurdum yine anlamzdi annesine dedim bana yol göster napicam diye oda bana bizim erkekler geç olgunlaşır dedi surekki hicbirzaman mesela yüzük takmadı en sonda yanıma geldi psikolojimi bozdun boşanmak istiyorum dedi 🥺😔💔
Hayallerim umutlarım yıkıldı şuanda 25 yaşıma giricem bu yıl Allah nasip ederse ama dul bir şekilde 😭
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer