Ben çok kötü bir insanmiyim ya psikolojim bozuk mu?

biraz dertleşmek istiyorum merhaba ben 1 yıl evli kaldım şuanda çekişmeli boşanma davam sürüyor

Bisanma nedenini açıklayayım ben eşimin benimle vakit geçirmesini bana ev işlerinde yardımcı olmasını ve akşamları dışarı çıkıp eve sabaha karşı gelmesinden şikayetçiydim

Onunla oturup anılar biriktirmek isterdim hep illa bir yere gidip yemek yemek ya da içmek zorunda değildik ki gözüm asla parada olmadı çok şükür bende çalışıyordum eşimde sadece son 2 yıl işsiz kaldım ama o zmanda evde oturmadim dükkan almıştık yardıma gidiyordum yemeğini yapardım yerdik isletirdik beraber ama o bir gün benle diğer gün gece 11 12 gibi dışarı çıkar sabah 6 ,7 gibi gelirdi bende senin sorumluluğun git dükkanını aç evine erken gel seni bekliyenin var ben eşinin derdim bağırır çağırır sen beni kısıtlamasın falan dedi hatta bu yüzden iki kere vurdu ben her akşam o dışarı çıkınca ağlardım Allah'a yalvarirdim onunla konuşurdum neden böyle herkesmi böyle diye

Çalıştığım suredede oda işten gelir kanepeye uzanır hicbirseye dokunamazdi kendimi hizmetçi gibi hissederdim

Benimle aynı anda yatağa gitmezdi mesela çok nadir gelirdi

Her tartışmada kapıyı gösterirdi

Bende trip atardim arkadaşlarınla vakit geçiriyorsun diye baktım anlamıyor konuşurdum yine anlamzdi annesine dedim bana yol göster napicam diye oda bana bizim erkekler geç olgunlaşır dedi surekki hicbirzaman mesela yüzük takmadı en sonda yanıma geldi psikolojimi bozdun boşanmak istiyorum dedi 🥺😔💔

Hayallerim umutlarım yıkıldı şuanda 25 yaşıma giricem bu yıl Allah nasip ederse ama dul bir şekilde 😭

Ben çok kötü bir insanmiyim ya psikolojim bozuk mu?
Cevapla