Flört aşamasında biraz telefonlaşmak, mesajlaşmak mı önemli yoksa direkt buluşmak en mantıklısı mı?

Güncellemeler
1 yıl
Henüz öyle bir durum yok ama olursa diye diyorum.
Flört aşamasında biraz telefonlaşmak, mesajlaşmak mı önemli yoksa direkt buluşmak en mantıklısı mı?
Cevapla