Erkek yalnızlıktan ölebilir mi? Hayatın anlamı kalmadı ve hiç sevenim olmadı? Kıza hasretin ve hayatı taşımak istemiyorum ne yap?

Kız arkadaşım doğru düzgün olmadı. Hiç sevmedim. hep baktım işte. Hep bosluk sarılmak özlem hasret çektim. Hiç kız da anlamadı ne yattılar ne de sevdiler. Hep hasret çektim. Artık biliyorum kimse sevmez bırak kimse kabul etmeyecek. Maaşım da yüksek değil. Üniversite de doktora bile başlasa işsizim. (27000) TL maaş nereye kadar ki?

Deli gibi özlüyorum. Ayaklarına kapanabilir o derece hasretim. Sessiz sesiz köşeler de ağlıyorum. Bir kızın tenine niye hasretim ki? Hep baktım. Sevgi hasret bitiriyor. 40 yaşında öleceğim bitincegim. Kimse de yok. Kurtuluş mudur ölüm?

Erkek yalnızlıktan ölebilir mi? Hayatın anlamı kalmadı ve hiç sevenim olmadı? Kıza hasretin ve hayatı taşımak istemiyorum ne yap?
Cevapla