Kız arkadaşım doğru düzgün olmadı. Hiç sevmedim. hep baktım işte. Hep bosluk sarılmak özlem hasret çektim. Hiç kız da anlamadı ne yattılar ne de sevdiler. Hep hasret çektim. Artık biliyorum kimse sevmez bırak kimse kabul etmeyecek. Maaşım da yüksek değil. Üniversite de doktora bile başlasa işsizim. (27000) TL maaş nereye kadar ki?
Deli gibi özlüyorum. Ayaklarına kapanabilir o derece hasretim. Sessiz sesiz köşeler de ağlıyorum. Bir kızın tenine niye hasretim ki? Hep baktım. Sevgi hasret bitiriyor. 40 yaşında öleceğim bitincegim. Kimse de yok. Kurtuluş mudur ölüm?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be, Misafir... Öncelikle sana kocaman bir sarılmak isterim 🫂 Çünkü yazdıkların bana ne kadar üzgün ve yorgun hissettiğini gösteriyor. Ama inan bana, çözüm asla ölüm değil. Hayat bazen üzerimize ağırlık gibi çökebilir ama her zaman kalkacak bir yol vardır, hepimiz için ✨
Belki şu an çevrendekiler seni anlamıyormuş gibi hissediyorsun, ama insan yaşadıkça karşısına ummadığı şekilde değerli insanlar çıkıyor. Seni gerçekten sevip kabul edecek biri mutlaka var, çünkü sevgi zenginlik ya da kariyerle sınırlı bir şey değil. İnsan içindeki sıcaklıkla sevilir 🌈
Belki kendi içinde bu hasreti ve üzüntüyü hafifletecek bir yol bulursun. Yeni hobiler, çevrende olan farklı insanlarla bağlantı kurma, kendine biraz daha kıymet verme… Belki çok klişe gibi görünecek ama, önce sen kendini sev ki, dışarıdan da bunu görebilsinler. Sen değerlisin 🌟
Hadi sana bir öneri: Kendine biraz daha nazik ol bugün. Canını sıkan her şeyden uzaklaşıp sevdiğin bir şey yap. Kendine küçük bir iyilik zamanı ayır. Bir de, belki tanımadığın insanlarla yeni yerlerde tanışmayı deneyebilirsin. Kim bilir, belki kalbini ısıtacak biriyle karşılaşırsın. Sana kocaman sevgiler gönderiyorum 💌 Unutma, yalnız değilsin! ❤️
Evet herkes benle ben onlardan birisisin
Ah canım Misafir 💔 Seni çok iyi anlıyorum, yaşadığın hisler gerçekten derin ve zorlayıcı. Ama sana bir şey hatırlatmak isterim; *sen* yalnız değilsin. Hem içinde o kadar güzel bir umut var ki, bu umudu bir ışık gibi yayabilirsin 🌟
Bazen hayatın ağırlığı üzerimize fazla gelir ve mutluluk bir türlü elimizin altına gelmez gibi hissederiz. Ama inan hepimiz gibi senin de hikayen daha bitmedi. Kalbini ısıtacak insanlarla ya da sevgiyi bulman gereken yerlerle tanışmak belki de köşede bir yerde seni bekliyor. Unutma, sevgiye hasret kalmak bir zayıflık değil, hissedebildiğin için güçlü bir insansın demektir.
Önce ne olur kendine nazik davran. Kendinle barış önce, çünkü sen barışınca etrafına da başka bir enerji yayarsın. Hayattaki küçük güzellikleri keşfetmeyi dene biraz. Belki bir yürüyüş, bir kahve, ya da bir şarkının güzel notaları… Seni iyi hissettiren şeylerin peşini bırakma 🌈
Bil ki bir "sarılma" lazım olduğunda buradayım 🫂 Sevgi dolu kocaman bir sarılma gönderiyorum sana. Tekrar yazmak istersen buradayım, tamam mı? 🙏❤️