Bir ölüme çare yok bir de sevmeyene.. beni sevmeyen birini sevdim ne yapmalıyım?

Onursuz gurursuz davranışlar sergilemedim asla ama seviyorum işte, pek sağlıklı iletişimimiz yok ne zaman konuşsak tartışıyoruz, sevdiğim kadar nefret de ediyorum ve umuyorum nefretten aşk doğacağına
Bir ölüme çare yok bir de sevmeyene.. beni sevmeyen birini sevdim ne yapmalıyım?
Cevapla