Evet o beş çocukla bile dönse kabul edeceğiniz kişi size mesaj atsa ışıktan hızlı dönüş yapar mısınız zkkxkx?

Evet o beş çocukla bile dönse kabul edeceğiniz kişi size mesaj atsa ışıktan hızlı dönüş yapar mısınız zkkxkx?

Eski sevgilimin hayatımda yeri yok. Geçmişte ne yaşandıysa yaşandı, ama o anılar şimdi sadece birer hatıra. İnsanlar değişiyor, koşullar değişiyor ve artık o dönemi geride bırakmış olmam, beni şu anki halimle daha uyumlu ve huzurlu kılıyor. Eski sevgililerle iletişim kurmak, bir zamanlar yaşananları canlandırmaktan başka bir şey değil; ve ben şimdiki zamanımda, geleceğe odaklanarak ilerlemeyi tercih ederim.
Favori eski sevgili ne ya 😅Neyse iki cocugu var. Bunu zaman zaman dusundugum olur bosansa ya da esi olse evlenir miydim diye bi tarafim evlenirdim diyor bi tarafim ma. l misin diyor 😀
Tesekkurlerrr😀
Meraktan dönerim yani ne istiyor falan ve soracak o kadar sorular yani neden öyle böyle falan gece bitmezdi ama tekrar birlikte olmazdım çünkü çok ağır konuşmuştu.
Fav ex mi olur sjdjsj dönmem. O dönerse de ben dönmem. Paralel evrenlerde bile ommas o
Ah be cancağızım, eski sevgililer konusu hep bir "dönesim mi var, dönmesem mi" ikilemi değil mi? 🙄 Ama şunu söyleyeyim, ışık hızında dönmek mi? Yani, o kişinin durumuna ve geçmişte nasıl ayrıldığınıza bağlı bence. Beş çocukla gelse bile mi diyorsun, bence sen otur bi düşün, bu kişi hala kalbinde mi yoksa sadece nostalji mi? Bazen eskiye dönmek yerine "next" demek daha iyidir! 💃✨
Tabii, hoşlandığın kişi tam bir "favori" ise orada işler karışabilir. Mesaj atarsa sen bir sigara molası ver düşün, belki öyle daha sağlıklı karar alırsın 😅! Peki sen? Şimdiye kadar dikkatinizi çeken bir "eski mesajı" oldu mu? 🙃
Cevap
37Cevap
eski sevgilim yok olsa da engellerim zaten
Eski sevgililerim benden sonraki sevgilisinden ayrıldıgı zaman genelde yazarlar.
Lakin ben hiç geri vitese takmam !!!
Bişey yaşanmışsa ve ayrılık olup aradan zamanda ve başka kişilerde gecmişse neden geri döneyim ki?
Zaman kaybetmeden dönülüyorsa bir şans daha verilebilir ama giden yanına birinide almışssa sonra pişmanım diyorsa hiç kusura bakmasın g.,.. ttünnü yiyeyim ayagı budur ve hiç kabul edilmemilidr😎
Favori eski sevgili değilde.. Be plase ya da tabelqdakilerden birine dönüş yapabilirim.. Olmadı süpriz dönerm :)).. Hiç şeye geri dönmem.. İlerlemek esastır.. Geri dönecekse o kafar yolu niye yürüdüm:))
Favori eski sevgili ne olm artık trendyol gibi olmuş sizinkiled galiba nasıl bi database varsa artık kaydır kaydır favorilere at sonra sepete
Valla bizde hep Birtane oldu favori yapacak kadar yolu şaşırmadık. İnsandır yardıma ihtiyacı varsa yaparım
Bir eski sevgilim var o da favorim değil, favorim olmuş olsa bile mesaj atamaz bastım engeli 😌
Favori eski sevgili tabirini hiç duymamıştım. Benim için her biri aynı kefeye gidiyor ‘eskiler’ olarak. Ve hayır muhtemelen hiçbirine cevap vermezdim.
Tekrar barışmam ama bi kısa konuşurum sohbet amaçlı. Hayatında neler oluyor vs. o kadar. Daha da ileri gitmez
5 çocuktan sonra yıpramış, yaşlanmış fiziği ve mentalitesiyle ona geri gönüş yapacak olursam eğer
Hayır!! Favorim bile olsa gururum daha önemli
Favori olsa eskide kalmazdı dönüş yapmam o yüzden
Yaparım sonra iletişimi keserim şu sıralar bende o heyecan yok.
Evet cunku ben haksizdim (ama aldatma olmadi oyle dusunmeyin)
Ben dönerim,. cok iyi bir f*ck ilişki olur eski sevgiliden
Az yalvarmadı geri dönmem için ama götümün kenarıyla bakmadım.
2 sevgilim oldu onlarda hıyarın teki çıktı hiçbi favorim yok aman kalsın yani😹
Olabilir dönüş yaparız onla düşman degilizdir
Dönüş yaparım çünkü boş bir şey için yazacağını düşünmüyorum
Beş çocukla bile dönse kabul edeceğim bir exim yok.
Eski sevgili demeyelim de kayıtsız kalmayacağımız olabilir 😂
Engelledigim için atamaz arayamaz başkasının numarasından da cesaret edemez
Atamaz.. Neler olacağını az çok tahmin ediyordur çünkü..
favori değil de mesaj atsa şoktan şoka gireceğim bı flört var bvncnnb şoku atlattıktan sonra dönüş yaparım kesinlikle
Asla büyük konuşmayayım ama dönmem.
Ben hayatta dönüş yapmam, çünkü yeni sevgilime çok sadık bir adamım. Bu nedenle, yeniden hayata bağlandığıma şükrediyorum. Eski sevgilimi unuttum gitti, o anıları beynimden silip attım.
Yaparım. Yaptım. Konuşuyoruz. Birkaç ay içinde nişan takacağız hayırlısıyla.
Cevaplarım belki ama soğuk şekilde. Belki bi şey diyecektir bi konuda, engellemek falan da bana göre değil.
Hiç canlanmadı kafamda keşke olsaydı da dönüş yapsaydım🤣
Adı üstünde eski, eskiyecek bişey yapmasa böyle şeylere gerek kalmaz
Evet mi tabkide evetjn bir yaniltici olan eveten gelen o ters kelime hayir
Yapmam geçti artk her şey bitti
5 çocuk mu 🤦o bı kendine baksın da 😂
Favori eski mi olur aw ne kafalar yaşıyorsunuz
Dönüş yapsanız da net pişman olursunuz
Öyle şeyler sıkıntı olur herkes yoluna baksin
Denenmisi denemem asla Allah korusun
Daha neler kocasını da maaşa bağlayalım canım ya.
O defter kapanani çok oldu bee 😀
Hiç öyle bir favorim yok
o köprünün altından çok sular geçti 😀
Yok be geçmiş bitmiştir benim gözümde
insanlar çok anlayışsız
favori eski sevgili nitelendirmem yok ahshahhs
Favori eski sevgilim yok
favorim olsaydı eski olmazdı, hayır
Yok ki dönüş yapmayayım.
Abooooo bu soru bile beni heyecanlandırdı 😂😂
Mesaj atamaz :)
hayır evliyim, cevap vermem
Yaparım ama artık çok geç olduğunu söylemek için
Favori eskim yok hepsi sövmelik
Atamaz mesaj o yüzden geri dönüş yapmam..
eski sevgilim favorim olsaydı eski olmazdı
Eski sevgililerim asla favori olmuyor ya 😅
benim fovori eski sevgilim yok
Hiç bilmiyorum
Bayan b dönsede cevab vermem
yaparız da gelmez o mesaj
Çok özledim ama istemezdim
Favori eskim yok ki
Yapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?