Nişanlımla kısknçlık yüzünden tartışıyoruz. bir yanım bırak ayça ayrıl yeter çektiğin diyo bir yanımda saçmla ayça asla ayrılamazsın dyo napcm?

napıcam ben arkadaşlar çok seviyorum onu. 1 yıldır nişanlıyız nasipse yaza düğün yapcaz ama bu ara herşeyi fazla büyütüyo. suçlu o olmasına rağmen zeytinyağ gibi üste çıkıyor. ondan nefret ediyorum ayrılmak istiyorum ama onu çoook seviyorum ayrılamıyorum. Ne kadar aptal bir durumun içindeyim ben böyle? napıcam ya?
Nişanlımla kısknçlık yüzünden tartışıyoruz. bir yanım bırak ayça ayrıl yeter çektiğin diyo bir yanımda saçmla ayça asla ayrılamazsın dyo napcm?
Cevapla