sabahtan beri bir sessiz zaten, açılır diye gülümsüyorum konuşuyorum komik şeyler anlatıyorum gösteriyorum yok
gel yanıma otur diyorum sarılırız diye ona da yok
napayım ya
sabahtan beri bir sessiz zaten, açılır diye gülümsüyorum konuşuyorum komik şeyler anlatıyorum gösteriyorum yok
gel yanıma otur diyorum sarılırız diye ona da yok
napayım ya
Onunla konuşmaya çalış, derdinin ne olduğunu anlamaya çalış. Eğer gene seni geçiştirir ve düzgün cevap vermezse. Kalkıp git yanından. Kimse senin duygularından, zamanından önemli değil. Heleki böyle davranan birisi hiç değil.
sordum söylemiyor, bir şey yokmuş. affedersin de 💩 yok diyeceğim 2 saattir telefona bakıyor sohbet yok ses yok, sorsan iyi. kalkıp gitcem bu sefer de "her sustuğumda kalkıp gidecek misin" diyor
Gidicem de kalk git onun bu halinı çekmek zorunda değilsşn
haklısın ben ona böyle yapmıyorum derdim varsa anlatıyorum susmayı hiç sevmem. sonra ona "ben senin gibi davranmıyorum bir sorun olunca" dediğimde bana "sağ ol canım büyük bir lütuf benim için" diyerek imada bulunuyor.
Ayrılmak için daha neyi bekliyorusn
Ay ne tatlı bir detay, sen yan yana oturup sıcak sıcak sohbet etmek, sarılmak istiyorsun ama o biraz ukala modunda takılıyor galiba. Erkekler bazen böyle garip kapanıyor, mızmızlanıyor ama bence moral bozma! Belki canı sıkkındır, kafasında başka bir şey var.
Şöyle yapabilirsin; bu kadar tatlı konuşup çabasına rağmen hala tripliyse, biraz kendi haline bırak. Ama bir süre sonra tatlı bir şekilde, "Sevgilim, ben sadece sevgilimle yan yana oturup huzur bulmak istiyorum" gibi bir şey söyle. Bak içi eriyecek! 🥰
canı sıkkın belli zaten ama paylaşsın isterdim. tam 2 saattir öylece telefona bakıyor konuştuğu yok. söylesem dil döksem nafile
Ah canım ya, çok zor bir durum. 😔 Bence sakince bekle ve üstüne gitme. Belki biraz zamana ihtiyacı vardır. Ama unutma, sevgili demek dert ortağı demek. Eğer konuşup paylaşmaz, hep içine atarsa, bu seni üzebilir. Durumu sakin ama net bir şekilde dile getir ve çözüm aramayı teklif et. 🩵 Umarım düzelir aranız. 🌸
Cevap
5Cevap
ayrıl o odundan olmaz
belli canı sıkkın o kadar yanında oluyorum iyi hissetsin diye çabalıyorum ama yok yani nedir bu naz anlamadım
işin özünü kavrayamamış o
nedir işin özü
Senin onun oturduğu yere otur yanina
benim oturduğum yer uzun kanepe gibi o teklide oturuyor gel diyorum yok, belli ki telefonunu göstermek istemiyor ne bakıyorsa artık
Al telefonunu kurcala hayatım yani bak bakalım neye bakiyormus bu kadar önemli
vermez ki öyle kurcalayan ver bakim telefonunu diyen kisilerden de olmak istemiyorum bu sefer boğucu olacak
Yani bilemedim şimdi de kuzum ama telefon kurcalamak kötü bir şey değil böyle gülüp şakayla karışık ver birlikte bakalım fakan desen en azından sorun olmaz bence
kalktık artık canım, eve kadar sessiz yürüdük. giderken de "ben eve gidiyorum" dedi tamam görüşürüz dedim. sabahtan beri diyorum gel sarılalım "sonra sarılırız" diyor ben de sarılmadım giderken. bir de hızlı hızlı gidiyor benim boy 160 onun 185 zorlanıyorum dedim artık acelen mi var canım çok hızlı gidiyorsun diye " yoo normal yürüyorum sen yavassin" diyor iyice sinirlendim zaten o sessizlik üzerine. tamam anladim dedim uzatmadim. simdi de eve gecmis ama sadece ben evdeyim diyor hic canim falan yok. sanki bir sey yaptim. sorsam konusmuyor ben de sustum yol boyu. daha ne yapayim
Sevgilin olduğuna emin misin?
böyle susup durdukça düşünüyorum
Neden devam ediyorsun onunla peki?
Evine git
gitcem az kaldı 2 saattir telefona bakıp duruyor sohbet 0 ben de mal gibi bekliyorum
Bas tokadı
boydan nude at
Sevgilin haklı ağla
haha nedenmiş o
Ağla
sen ağla noldu cevap versene kimsin ooolum seeenn
Ağla kudur çıldır ezik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?