Flört yeteneklerimi kaybettim yardımcı olur musunuz?

Arkadaşlar 4-5 yıldır bir ilişkim yok. Kötü şeyler yaşadım. İstemediğim için olmuyor tipim kötü değil. Şu sıralar tekrar istiyorum bir ilişki yaşamak ama bir kıza ilk ne yazılır ne konuşulur bunları hiç bilmiyorum artık. Yardımcı olursanız sevinirim. her türlü fikre açığım.
Flört yeteneklerimi kaybettim yardımcı olur musunuz?
Cevapla