Bana kendimi geliştirmem için bir şey önerir misiniz?

Merhaba, 21 yaşındayım. Önlisans bitirdim. şu an kpss ile atanmayı bekliyorum diyebilirim. Onun haricinde iş de bakıyorum ama bulamıyorum. Bu yüzden hep evdeyim. Evde kendimi geliştirmek istiyorum. İnternetten ücretli veya ücretsiz şekilde olabilir. Ne yapmamı öneririsiniz?

Sizce kısaca kendimden bahsediyim; Film izlemeyi severim, ukulele çalıyorum kendi kendime öğrendim, İngilizce biliyorum, yemek yapmayı severim, örgü örmeyi severim, Bilgisayar oyunlarını severim.

Bunlar harici neler öğrenebilirim, kurslar, yenetekler, filmler, diziler, kitaplar, uygulamalar, ne olursa her tavsiyeye açığım.

Bana kendimi geliştirmem için bir şey önerir misiniz?
Cevapla