Adam aylarca yazdı, ben yazınca yabancı gibi cevapladı.. Bir kızın bir erkeğe mesaj atması bu kadar mı uygunsuz?

Birde kızlarla arası iyi, çağdaş görünen bir adam..

Güncellemeler
1 yıl
Hayır cevap alamadığı için değil biz konuşuyorduk.. Yıllar önce de tanışmıştık zaten
Adam aylarca yazdı, ben yazınca yabancı gibi cevapladı.. Bir kızın bir erkeğe mesaj atması bu kadar mı uygunsuz?
Cevapla