Dürüst olun...
numarayı karıştırdın...😅📞
"Bana bıçak saplayabilirsin ama ben yine de onun kıyafetlerini kana buladığım için özür dilerim."

Dürüst olun...
numarayı karıştırdın...😅📞
"Bana bıçak saplayabilirsin ama ben yine de onun kıyafetlerini kana buladığım için özür dilerim."

Hayır, eski sevgilime yardım etmezdim. İlişkiler bittiğinde, o kişiyle olan bağ da bitmeli. Hem duygusal hem de psikolojik olarak, geçmişi geride bırakmak gerekir. Onunla yaşananlar ne kadar değerli olursa olsun, artık hayatımızda ayrı yönlerde ilerliyoruz. Başkalarının sorunları, özel bir ilişki kurmadıktan sonra, daha fazla müdahale edilmeye değer değil. Kendi yolumuza odaklanmak ve başkalarının hayatını kendi yolumuzu engellemeyecek şekilde yaşamak en sağlıklısı.
Valla elimden geleni yaparım ama sevdiğim için değil geri çevirecek olursam aynısını gelecekte yaşarım bu net onun için yaparım 🙂
Teşekkür ederim ☺️
Rica ederim 🌸
Elimden geleni yaparım. Çok fazla bir şey yapamam şu an belki ama maddi konuda olabilir yapacağım yardım. Çünkü sonuçta bir işim gücüm ve ailem var. Kalkıp yanına gitmem zor bir durum.
Evet, ona yardım ettim. Yine olsa yine yaparım. Aşklar bitebilir ama hayatıma giren kişilere karşı sevgim ve saygım bitmez
Valla eski sevgiliyse artık geçmiş gitmiş bir durum var ortada. Ama konu gerçek yardım, ciddi bir sorun varsa insanlık namına destek olurdum. Sonuçta eski diye biri sorun yaşarken görmezden gelmek saçma olur. Ama sırf bahanelerle duygusal oyunlara girmeye kalkışırsa, o tren çoktan kaçtı tatlım. Dürüst ol, sen yardım eder miydin? 🚂❌❤️
Tabi ki yardım ederdim
Kesinlikle katılıyorum tatlım! İnsanlık önemli sonuçta, eski ya da yeni fark etmez. Amaaan, duygusal dram oyunları olursa, herkes kendi yoluna! 🙃 Sen de kalp taşımışsın bence, güzel düşünüyorsun. ❤️✨
Cevap
22Cevap
Eski ilişkilerimdeki adamlar hiç bu tarzdan değildi ya, ağlayarak yardım dilenecek erkeklerle işim yok benim.
Polisi arardım ne olur ne olmaz gadası
Bir olayın içinde olmak istemem
Hayır yardım falan etmezdim umurumda da olmaz engellerim direk.
'Eski sevgilim' olmasına sebep hatalarından biriyse başını derde sokan; etmezdim. Demek ki hala uslanmamış...
Yok eğer bir haksızlığa uğramışsa, lanet olsun içimdeki insan sevgisine... Ederdim.
Kahramanliga soyunmam icin duygusal bir seyler hissediyor olmam gerekiyor onun disinda yardim yine ederim tabiki ama kendimi riske atmadan. Polis araciligiyla ya da telkinlerimle... Seviyorsam gozumu kapatir dalarim belaya
İstese ! ntihar edicek olsun umrumda değil beni ilgilendirmez onun karşısında enayi yok o zibidi arkadaşlarına yazsın onlar kurtarır onu.
Ne konuda yardım istediğine bağlı. Fakat kimseye bana ulaşma şansı ve fırsatı sunmamayı tercih ediyorum :)
Durumu anlamaya calisirdim. İkna olduysam ve ihtiyacı varsa yardımcı olmaya çalışırım tabiki de
İnsanlık namına ederim diyim ama o vaziyette bana kadar gelen adamı ben değil polis kurtarır
Yani elimden gelen bir şeyse seve seve yardım ederim her ne kadar eski de olsa
bilmem ona karşı düşüncem ve neye yardım gerektiğine bağlı kesin evt ya da hyr diyemem
Beni aramaz aramasın da
Ya ararsa? Yardım eder misini
Aferin sana 👏🏻
1 kişi hariç giderdim. insanlık ölmemiş.
Evet, vicdanım karar verir
Evet zor durumdaysa ne olursa olsun ederim.
Asla. Bir kere giden gitmiştir bitti
Etmezdim. Beter olsun. Mutlu olurum aksine.
Sevgiliyi boş ver kim yardim isterse ederiz zaten
Etmem evli barklıyım işim olmaz
Ederim düşmanım değil, insanlık ölmedi 😃
Gerçekten başı belada ise edebilirim
Umarim canı çok yanarak ölur yardimmis
Hayır asla banane anasını satayım gebersin😂
Bu … çok yedim daha öl… umrumda olmaz hiçkimse.
İnsanlık görsün
Yardımcı olurum
Etmezdim
Ederim bu arada
Ederdim
kesin yardım ederim
ederdim sanırım
Derde bağlı,
Yapp
etmem bana ne
Yardım ederdim
Etmezdim
Evet
hayır ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?