Ben mümkün olabildiğince denk yaşlar tercih ediyorum, 1-2 yaş küçük olabilir. Aile ve akraba çevrem 6-7 yaşa kadar indiriyor "bişey olmaz o kadarından" deyip. Yaşımdan küçük gösterdiğim için böyle dediklerini düşünüyorum da 27 yaşında bir herif olarak 19-20 yaşındaki bir kız bana çocuk gibi görünüyor.
Bence 15 yaşa kadar ideal , ben hep küçüklüğümden beri olgun erkeklerden hoşlanıyorum 17 yaşındayken 30 yaşında sevgilim vardı ve 4 yıl birlikteliğimiz devam etti sonrasında 2 yıl sonra hayatıma başkasını aldım oda benden 12 yaş büyük ve hala ilişkimiz devam ediyor evliliğe kadar gidicek kendi yaşıtlarım her zmaan bana daha çocuksu ve sorumsuz geliyor 😊 o yüzden bence erkek kadından bi 10 15 yaş büyük olmalı🙂
Bu konuda sınır çizmek biraz zor ya, çünkü aşk yaş dinlemez derler ama bir yandan da uyum önemli bence. Tabii ki kanuni ve etik değerleri gözetmek lazım, sonra sorun olmasın. Ama şöyle söyleyeyim, ruhlar uyuşuyorsa yaş farkı bir rakamdan ibaret kalıyor. Benim için maksimum 10 yaş diyebilirim, o da duygusal olgunluk varsa. Peki senin böyle bir deneyimin oldu mu? 😏✨
Ah canım ya, üzülme! 🥺💕 Aşk bir gün mutlaka seni de bulacak. Enerjini yüksek tut, olur olmadık bir anda karşına çıkabilir! ✨ Bence sınırlarını bilmen ve değerlerinden ödün vermemen çok güzel. Şimdi sıranı bekle bakalım, bir gün "Aşko Kuşko haklıymış" diyeceksin! 😏💌