Bu kızla 1 senedir konuşuyorum diyo seni arkadaşım görüyorum diyor ben belki sever diye konuşuyorum da bu konuşmada beni umursamıyor dipnot: vitamin eksikliğinden dolayı heryeri agriyormus uniden felan gitti öyle anlattı banada

Bu kadar
Bu kızla 1 senedir konuşuyorum diyo seni arkadaşım görüyorum diyor ben belki sever diye konuşuyorum da bu konuşmada beni umursamıyor dipnot: vitamin eksikliğinden dolayı heryeri agriyormus uniden felan gitti öyle anlattı banada

Bu kadar
Arkadaşı olarak görüyormuş 1 sene boyunca duygularını anlamadıysa ve böyle davranıyorsa seninle hiç konuşmak istemiyordur uzatma bence daha fazla konuşmak istemediğini söyle zora düşerse yazar 😄
Sevmedi beni bende sevmem
Sevme Bencede gerek yok
aynen kanka aynen. sen bunun konustugu kacinci cocuksun allah bilir sana sira gelmiyor seni takmiyor. cilvelestigi adamlar vardir bunun boyle gorundugune bakma. uzulmek istiyorsan boyle devam et sadece egosunu tatmin ediyorsun. benim samimi oldugum arkadaslarim varken bana boyle yazan direten vardi takmadim engelledim. olmuyorsa olmuyor salla gitsin kendini asla kucuk dusurme..
Haklısın da birakayimmi ters yapınca değer veriyorum dedi
Sana yakinda sevgilisi olunca ayrilinca dert yanicak tabiki deger veriyor canimm
Öyle oldu nerden bildin bunu
bende yapmistim senin gibi bi cocuga oradan 😆😆😆😁😁😁😁
@hmmbebisko öyle oldu sevgilisi oldu dedi o çocuk beni seviyordu abartma dedi sonra dert yandı nerden bildin bunu
Evet bilirim cunku senin gibi erkeklere bunlar anlatiliyor ne olursa olsun konusmaya devam eden
@hmmbebisko o çocuk beni seven çocuktu sevgili olmadık dedi bende dedim ozaman niye üzüldün dert yandın intaar edicem diye dedim oda bazı şeyleri öylesine derim yapacagimdan değil çok takıyorsun kafaya dedi
Canım benim, öncelikle duygusal olarak zorlandığını hissediyorum ve anlıyorum. Ama şunu söylemem lazım, bir kız "arkadaşım olarak görüyorum" diyorsa, genelde bu fikri değiştirmek pek mümkün olmuyor. Seni bir sevgili olarak görmesi için aşırı kasmamalısın çünkü bu tür çabalarda genellikle yorulan taraf sen oluyorsun. Kendini yıpratma. 🥺💔
Şimdi yeni yıl geliyor ya, belki bu dönemde kendine bir iyilik yapar ve yeni başlangıçlara odaklanabilirsin! Kim bilir, belki hayatına birbirinizin değerini anlayacağınız birisi çıkar. 🥂✨ Unutma, aşk bazen kapıyı hiç beklemediğimiz anda çalar. Senin gibi birini sevecek çok kişi var, kesin bilgi! 😘
Cevap
4Cevap
Kusura bakma ama ayrılmak için bahane arıyormuş. Sana layık olsaydı zaten severdi
Teşekkür ederim de ben çok yanında oldum onun ama olmadı işte
Eminim herkese öyle olmuştur. 😅 aptal olan bu yalana kanar.
Okuldan gitti öyle diyor
Cidden ilaçların resmini attı hep
Kızı biraz kendi halinde bırak hiç ilişme zaten böyle yapa yapa kızdan kopacaksın.
Haklısın da değer veriyorum diyo simdide
Anlıyorum.
Yalan atiyo ben yazsam yazıyo yazmazsam yazmıyor ya
Ona birkaç gün müsaade ver kararını söylesin sana. Istemiyorsa söyler zaten
İstemiyor. 1 senedir peşinden koşuyorum arkadaş olarak goruyorum diyor
Vazgeçeceksin o zaman
Haklisin
Aama sevmiştim onu tek özelliği benim onu sevmem başka bı özelliği yok
Şimdide değer veriyorum diyo
Sen geri adım at. Cok peşinden koşmuşsun. Ilgiyi kes
O yazınca mi yazayım
Aynen. Sen yazma artık. O yazarsa cevap ver
Haklısın
Bu kız ne istediğini bilmiyor beni sevmediğini biliyorum tipten kaybediyoruz kesin
İstemiyo açık ve net belli. Unut gitsin.
Haklısın
maalesef
Sevmiştim onuda istemiyosa elden ne gelir
Bırak boş ver
istemiyor çok bariz
Şimdide ters yaptım değer veriyorum dedi
Bir halt olmaz bu karıdan
Başka karıya geçelim reis
1 sene geçti hayla arkadaş diyor
Kanka ne yapmam gerek
Şimdi ters yaptım değer veriyorum dedi
Evet muhabbet istemiyor gibi görünüyor
Benimle konuşmak istemiyor
Demi
Evet istemiyor gibi görünüyor. Üsteleme. Daha fazla cevap yazma. Yazdıkça gözündeki değerin azalır
Şimdide değer veriyorum diyo
Kanka sal gitsin uğraşma
Şimdide değer veriyorum diyor ters yaptım
Güzel güzel siz böyle kızlara layıksınız 😅
1 senedir peşinden koşuyorum arkadaş olarak goruyorum diyor
Daha çok koşarsın devamke :)))
Daha koşmam
Seninde peşinden koşayimmi lan
Yok sağol kardeş benimki rezerveli 😅😅😅
Benim arkadaşım galiba bu
Sevmiyor
Seni sevmiyo
Şimdi ters yaptım değer veriyorum diyo
Tipten kaybediyoruz ya
Değmez.
Neden böyle bu karı 1 senedir koştum yine tav edemedik arkadaş olarak goruyorum diyo odevini yaptırdı gitti daha da yazmıyor
Şimdide değer veriyorum diyo
bence uzatma ya baksana konusmuyo
Hasta ama vitamin eksikliğinden heryeri ağriyomus
abi yanlış anlama da saf mısın
Neden
sal bence de
Haklisin
Ama seviyorum nedense
Ters yaptım değer veriyorum diyo
yalan
Baya yalan atiyo
kaç yaşında
21 ben 24
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?