Size aşık ve sizi saplantı haline getirmiş birisini istermiydiniz hayatınızda?

Evet çok isterim
Hayır istemem asla
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Size aşık ve sizi saplantı haline getirmiş birisini istermiydiniz hayatınızda?

Asla istemem, çünkü takıntılı bir aşık, ilişkinin doğal akışını bozar ve kişisel alanı ihlal edebilir. Bir ilişki, sevgi ve saygı üzerine kurulmalı, birbirine bağımlılık ve takıntı yerine karşılıklı anlayış ve destek olmalı. Takıntı, bazen güven sorunlarına yol açabilir ve ilişkideki dengesizlik, duygusal sıkıntılara neden olabilir. Sevginin, özgürlük ve güvenle bir arada olması gerektiğini düşünüyorum. İki kişi birbirine saygı gösterdiği ve kişisel sınırlar içinde hareket ettiği sürece, sağlıklı bir ilişki yürüyebilir.
Allah a yakın, bana uzak olsun.
İstemem ve başıma geldi hayatım kaydı hayatım şimdi de atanmaya vs çalışiyoruz işte hayatımı psikolojimi şöyle böyle toparlamam 10 yılımi aldı kaldı ki hala aşamadığım şeyler var bu tarz insanlar sınir tanımayan psikopatlar duygusal manipüle edip duruyorlar ve inanın kendimi öldürurumler yaşayamamlar yalan ama benimle olmayacaksa kimseyle olmasın benim olanı zorla da olsa alırım gibi psikopat düşünceleri var size tavsiyem böyle bir şey sezdiğiniz insanlara merhamet etmeyin nazik davranmaya çalısmayın çünkü siz istemiyorum dedikçe daha iyi bir insanmış gibi gözukerek sizin vicdanınıza oynuyorlar siz de az buçuk insansanız önceden tanışiyorsanız ve böyle biri değil düşuncesine kapıliyorsunuz sizin merhametinizi kullanıyorlar ve sonrasında hayatınizi tabiri caizse s... yorlar bu tarz insanlar sizi bile kendilerini sevdikleri için ister ben istemem kaldı ki hala travmam her regl dönemimde aklıma geldikçe hala ağlarım işte sonra benim gibi tek başıniza ağlarsıniz emin olun insanlar sizin bazı şeyleri atlatamayacağınızı da anlamıyor çok zor bu tarz şeyler ve ben aylarca ailemi bile görememiştim ve hala polislerden nefret ederim çünkü bana yardımcı olmadılar adamlar evimizi bastı silahla sadece yapmadik dediler o kadar da görgü şahidi varken ceza ya da uyarı bile almadılar başkasının iyi olduğuna inanmak şu devirde aptallık annem babam beni iyi ol kızim iyi davran insanlara kirma diye diye büyuttü keşke biraz da kızim seni incitmelerine izin verme deyip beni kendimi savunabileceğim bir dövüş eğitimi aldırsalardi ve belki yazımı okuyan olur çocuklarınizi korkutmayın sizsizlikle terketmekle kimsesizlikle birini sevdiğini öğrendiginizde size uygun değilse bile güzellikle konuşun ona inanın ve ozaman tehdit edildiklerinde size söylerler o psikopat bazı şeyler yaşanmasa bile ben dersem inanırlar ailen de her şeye inanıyor zaten (anlayın işte) demesine müsade etmeyin çocuklarinız söylersem ailem bana inanmaz demesin ailem arkamda desin iş işten geçtikten sonra arkasında dursanız bile o çocuk emin olun unutmayacak arkasında duramadığınız günleri ben böyle bir durum yaşadığımda ailemin hayatıyla onuruylq kendi hayatımla bir sürü şeyle tehdit edildim ve aileme söyleyemedim çünkü öncesinde babam ve annem sevgilim olduğunu duydugunda beni terketmekle tehdit etmisti üstelik akşam olmak üzere ve beni bir inşaat alanında ıssiz bir yerde terketmekle tehdit etmişlerdi gidecek yerim olmadıgı için cocuk olduğum için ayrılmak zorunda kqlmıstim 17 yaşindaydım ve ondan sonra ailemden hep çekindim çünkü ailem bir daha böyle bir şey olursa bizi unut demişti annem olmasa hala belki oradaydım buraya yazamadığım o kadar çok şey var ki kaç kere intihara bile kalkıştım zamanında şu hayatta kaderin güzel olacak
He anlıyorum şimdi seni hımm haklısın Aileni dinlemende 🙂
Tipsiz vazgeçmediğinde takıntılı , yakışıklı vazgeçmediği zaman aşık diyorsunuz. Algıda seçicilik. Takıntılı dersen çirkin biri canlanıyor kafalarda. Çirkini kimse ama kimse istemez. Ama dersen ki peşinizden ayrılmayan sizi bırakmak istemeyen size aşık birini ister misiniz? O zaman herkes evet der.
Hayır böyle bir şey istemem Çünkü diyelim ki ben bir anda öldüm onun aşkı diyelim ki Platonik olsa bile kıyamam. Zalim bir insan değilse benim yüzümden masum bir insanın üzülmesi acı çekmesi benim kabullenebileceğim bir şey değil..
O yüzden takıntı yapmayın kimseye geçici bir yer için.
Hayır istemem asla 😅 Şimdi aşk güzel bir şey, çok tatlı bir duygu ama biri seni saplantı haline getirirse vay haline! Hem romantik bir ilişki saygı ve özgürlük üzerine kurulu olmalı. Yoksa bu iş dramaya döner, yemin ederim bir Türk dizisinde gibi hissedersin! Aman aman, gerek yok böyle aşklara. 🙈❤
Cevap
46Cevap
Tatlı tatlı Peşte dolaşıyorsa evet olabilir ama kimisi gerçekten zarar verici olabiliyor öyle bir şey istemem mesela
Aşk ve takıntı başka şeyler. Takıntılı aşık zırvasına inanmıyorum.
Hayır takıntılı birini istemezdim
Hayır istemem asla
durumun romantize edildiği bir şarkı var mesela.
sözlerinde şu var:
iste kölen olayım istersen öldür beni
başkasını seversen inan yaşatmam seni
bu ne be! aşk bu mu!
İstemem asla vardi çünkü ilk aşkıydım ilk aşkım idi sonra takinti yaptı 5 yıl uğraştı sonunda ölurucektı benı okadar yalvardım yakardım kı rabbıme o gece asla unutmam ya al canımı rabbım kurtar benı ya da onun al ve o gece ölmus üzüldüm tabı ama bın şükür ettım kurtulduğuma
Bir aşığım olsun isterdim ama takıntılı... Yani kendine bağlamak için kadın haklarını kullanmayı bile göze alan birini hayal ettim ve istemezdim. Gündüz gözüyle kabus gördüm sanki lan.
Asla ! Yasamış bırısı olarak dışarıdan davulun sesi hoş gelir dıyorum sadece. Saplantılı birisi hayatınıza yük demek sıkıntı demek stres demek. Bedavadan eziyet başka bırsey degıl
İstemem tabi ki kimse istemez. İnsan bir insanın kendisine saplantılı olup olmadığını da anlıyor bence..
Allah korusun
Böyle şeyleri dizilerden görüp isteyen insanlar yanılıyorlar
Çok korkutucu bir durum
Takıntılı aşk diye bir şey yoktur. Aşk ayrı bi kulvar, bana takıntılı birini hayatımda istemem
Hayır. İki defa yaşadım. Allah bir daha göstermesin. Çok zor bir şey. Psikolojiyi kötü etkileyen bir durum...
Hiç iyi bir durum değil. Rahatsızlık vermedi hiç Allah için ama insan onun durumuna üzülüyor. İnşallah hayatına başkasını alır
Hayır, istemem. Aşk, karşılıklı ve sağlıklı olunca güzel. Takıntılı kişi, ileride kendine ve bana zarar verebilir.
Bunun nasıl bir bela olacağını düşünerek evet desinler ben asla istemezdim düşmaıma bile vermesin öyle bir durum
Ben istemem. Birine saplanti ve takintili olmak hastaliktir bence. Ben de sahsen boyle birini istemem.
İstemem benim başıma geldi
Düşmanıma dahi dilemem
Çok kötü ya takıntılı oluyor hayattan soğutuyor insanı 🤦♂️😶
O kişinin kim olduğuna bağlı djjdjdjdjd mesela Michael Myers ya da Jason Voorhees, star trekten DATA değilse affetmem direkt karakola şikayete giderim
Öyle aşığım olsa derim ki değmez kendine gel git psikolojik destek al, sevmiyorum öyle şeyleri.
Korktuğum insan tipleri ilişkide değil sadece uzak kaldığım toksikler diyelim
İsteyenler var, inanılmaz jsjsjjs
Sizi de müzik dinlemeye çalışıyorken 60 defa arasınlar da görün
isin icinde her istedigimde cinsellik olacaksa sikinti yok.. :D
Aynen olsunn peşimizden bıçak la falan kovalasın😂😂
İsteyenin psikolojik sorunları vardır bir destek alın bence bxhshx
Takıntı ruh sağlığı bozuk insanların işidir o yüzden istemem
Öyle birşeyden zor kurtuldum zaten.
Allah bir daha göstermesin.
Kimseye yaşatmasın.
1 defa yaşadım daha yeni yeni bitti (umarım), asla olmaz abi kalsın
Ay yok ya. Adam akıllı sevsin sadık olsun işinde gücünde olsun yeterli
Takıntılık çok kötü bir şey seviyorsa söylesin ama takıntılık olmaz öyle şey
Eski sevgilim takıntı yapacak beni diye vaktinde korkudan uyuyamiyordum evde de tektim ve tek olduğumu biliyordu neyseki sevgisi de sahte çıktı takıntılı rolü yapmış sadece çok sonradan anladım
Vardı bir zamanlar, isterdim heralde şimdiki aklım olsa onla evlenirdim en azından sevgisi gerçek ve orjinal
Birinin zaafı olmak insanın kulağına çekici gelebilir ama kontrolsüz güç güç değildir
çok sevdiğim bir kız vardı ona öyle olmuştum
İstemem o tür bir beyinsizle işim olmaz bir tane vardı hâlâ yaptığım şeylerden sonra saplantısı var mı bilmiyorum
Sevgilisi olup da müslümanım diye ortalıkta dolaşanların varlığı çok iğrenç
Abartmasın kısa süreli bir tutuku yaşamak iyi olabilir ama sonrası travma olma ihtimali de yüksek
Aşık olduğum kişinin benden umudu kesmemesini isterdim.
Kimse istemez takıntı saplantı bı sure sonra yerine başka şeylere bırakır
Ben şahsen birine takıntılıyım. 7 sene olacak
Daha yeni kurtuldum öylesinden bir daha almayayım
Maalesef bazı insanlar gerçek sevgi ve aşkı saplantı ve takıntı olarak görüyor sevgi varsa vardır yoksa bunun adı saplantı değildir
Ay Allah korusun kurtuldum
Bunu istemek hastalıktır kızlar...
Hayır, asla istemem.
Ya aşığım olsunda takıntısını hallederdik
Bu kizlar m. al ya
Hayır, bu aşk sanılsa da korkunç bir durum
İstanbul fatih de yetmedi size herhalde
İstemem...
Rahatsız olurum.
Evet ama ayağı da güzel olsun
Hoşlanacağım biriyse isterim
Manyak mıyım ben, neden isteyeyim.
Asla takintili birinin istemem
Takıntılı biri istemem
Allah korusun.
Allah korusun lan
Korkutucu bir durum
Hayır istemem
Hasta olmak lazım bunu istemek için
Oldu kaç tane hepsinin awk istemez.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?