Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar kadın beni engellemiş tek bir soru dahi sormadan. Kadınlar sonra ağlayıp durmasin kocasına muhtemelen inanmış. :)
1.5 yıl ilişki yaşadığım kişi evli çocuklu çıktı. Ayrılalı 2 ay oldu. İntikam ateşi ile yanıp tutuşuyordum. Dün karısına her şeyi anlatma kararı aldım. Psikolojik olarak çok yıprandım 2 aydır depresyondayım. Ve bilet alıp karısının iş yerini öğrenmiştim oraya gidecektim ama korktum yüzüne karşı söylersem karısı beni suçlarsa diye ya da kriz geçirip benim üstüme yürüyebilirdi. Ben de instadan yazayım dedim ama mesaj kutusu kapalıydı. Bir arkadaş vasıtasıyla bir şekilde numarasını bulduk. Wpden yazdım. 2.5 saat oldu kadın cevap vermedi. Kocasıyla 1.5 yıldır yaşadığım durumu anlattım ( evli çocuklu olduğunu bilmediğimi 2 ay önce öğrendiğimi vs baştan sona kadar her şeyi yazdım) sonda kocasıyla çekilmiş samimi birkaç fotoğraf attım. Kocasının benimle olan WhatsApp mesajların bazılarını da attım. Kadın mesaji gördü mavi tık şu an. Ama 2.5 saat oldu cevap vermedi. Soru dahi sormadı. Engellememiş de beni. Sebebi ne?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Mesajı okuduktan sonra kocasıyla hesaplaşmıştır. Ki ben o adamın karısını ikna edeceğini düşünüyorum nedense
Evet kadınlar ihaneti yüzde 80-90 affediyor
Çocuğu da varsa affetme ihtimâli yükselir
Evt 5 yaşında çocuğu varmış. Mesleği var kadının aileden de maddi durumu iyi biri. Yani buna rağmen affeder mi diyorsun
Valla orasını bilemem
Ben sana demiştim 🤦🏻♀️
Beni ilgilendirmiyor çok aldatılır daha. İnanmaya devam etsin. İftira atmadım sonuçta. Her şey ortada.. fotoğraf vs attım photoshop mu demiş o fotolara djdj ilginç bir aileymş adamın rahatlığı ondanmş demek ki. İlginç olan karşı taraf da benimle iletişime geçmedi gerçi engellemistim ama farklı numaradan bile aramadi
Sen olsan böyle bir şeyi bir anda kabullenip sindirebilir misin? Kadın belki daha ne olduğunu anlamaya çalışıyordur.
Ben direkt arardım. O yüzden farklı geldi
Sakinliğini korumaya çalışıyordur. Cesaret edememiştir doğrularla yüzleşmeye. Ya da şaka olduğunu düşünüyordur.
Nasıl şaka olabilir kocasıyla olan samimi fotolar attım mesajları attım yani şaka olduğunu düşünen bile arardı. Kadın zaten yüzde 99 affedecek hatta aramadğna göre umrunda bile değil gibi zaten ben bosansnlar diye söylemedim adamın huzuru kaçsın diye yaptım da. Bu kadın daha çok aldatılır belki alışmıştır ortada 5 yaşında çocuk da varmış.
Adam da seni aramadiysa muhtemelen durumu tartışıyorlar
Arayamaz engelli ama başka numaradan da aramadı
Bunun bir geri dönüşü olacak sana, bence çokta normal olmayacak
Ne gibi olacak? Bana ne yapabilir ki
Karısı affederse pek bir sorun yaratmaz, ama işler istediği gibi gitmezse farklı şeyler olabilir
Ne gibi farklı şeyler ben de onu soruyorum size
Bak, kaybedecek birşeyi olmayan insanlardan korkman gerekir, eğer eşin terkederse onu, seni takıntı haline getirebilir, zarar vermeden bırakmaz
Bana zarar vermek o kadar kolay değil ailem var ve her şeyi biliyorlar. Gt korkusu var bana bulaşacağnı sanmam ama çocuğunu kaybetmekten korkuyor olabilir karısı ona göstertmezse ne olur bilmiyorum
Ailen olabilir, ben "kaybedecek birşeyi olmayan insandan korkmak gerek" dedim, bunu hafife almamalisin
Kaç saat oldu aramadı kimse beni
Umarım aramaz da
Ucuz anlatmışsin
şu an kavga ediyorlardır
2.5 3 saat mi?
bu bahsettğinşey on dak da akapanacak bi konumu
Büyük kavgalar saatler sürmez. Hadi 1 saat olsun bilmiyorum beni aramadı bile arayıp sorabilirdi ya da yalan söylediğimi iddia edebilirdi
Yazık gidipte bunları seviyor evleniyorlar bide
Görsün ne srefsiz bir adam olduğunu. Ben karısının yüzüne karşı söyleyecektim ama korktum benim üstüme yürürdü
İğrenç yazık
Affetmistir merak etme sen. Hemcinslerm maalesef ihaneti affediyor
Şöyle sevilmedik ya oysa ihanet bizim kitabımız da yazmaz
Kadın çok sevdiği için affetmiyor. Her ne kadar mesleği olsa da çocuk da varsa biraz toplumdan ötürü affediyor ha evin içinde huzursuzluklar daha da artar ama bu böyledir. Ben şimdiye kadar tek ihanetle kocasından boşanan bir kadın görmedim. Tekrarlanırsa o şekilde affetmiyorlar. Ben zaten boşansnlar diye söylemedim adamın huzuru kaçsın diye söyledim
Boşanma kadına zarar doğru
Dava açsa baya tazminat alır aslında huzursuzluk olacağına bosasın eşe dosta akrabayada rezil etsin bı tonda tazminat alsın yeter işte ona neyse olan sana oldu çok samimiyseniz birlikte olduysaniz iyice yazık olmuş sana
Boşanan erkek daha önce evlenmemiş biriyle olabiliyor ama boşanan kadın hayatına kolay kolay birinj alamıyor dul damgası yiyor bir de çocuk var. Çocuğa üvey baba durumu üvey babanın güvenilir olması gerekiyor falan filan çok zor şeyler
Evet koskoca 1.5 yılımı aldı benden. Toparlanmaya çalışıyorum olan hem bana hem kadına oldu affetse bile buruk bir şekilde devam edecek ortada çocuk da var ona da yazık. Allah belasni versn adamın
E çalışsın oda bı zahmet nafaka alıcaktır zaten güzel de bir iş bulur erkeklerde oda yok
Kadın erkeği aldattı mı yanına kâr kalıyor resmen
Öylesine versin valla haklısın
Kadın zengin baya. Babası general falan galiba arastrmştm. Kadının mesleği de var elit bir aile.
: /
Gurur yapmıştır 🙈
Çok aldatılır daha. 🤷🏼♀️ Bana soru dahi sormamasi garip. Gerçi ne soracak kocasıyla fotoğraflarmi attım ve samimi fotolardi yanak yanağa vs yani 15 e yakın fotoğraf attım her birinin altında tarihi yazdım açıklama yaptım.
Hesap sorduğu başka biri var çünkü
Ama o an şok etkisiyle bir şey sorabilirdi bilmiyorum mesajı hemen 10-15 dk da gördü uzerinden2.5 saat geçti hadi diyelim hemen hesap ona sordu, beni aramadı bana ek sorular dahi sormadı
canım işte
Ne?
Devamını atmamış canım işte cahil biti demek ki yazmıştım
Kim cahil
Kadın
bazıları sindirememiş vs demiş herkes farklı. Belki şokta belki adama hesap soruuor. Ben bu durumda karşı tarafı arardim ama aramadı beni.
o da olabilir brnim aklıma yapmaz brnim kocsm güveniyorm gibi bir şey geldi bazıları öyle çünkü
Bazıları değil kadınların yüzde 80-90 i öyle hatta 99.99 u öyle. Ortada 5 yaşında çocuk var. Kadının mesleği de var ama yüksek ihtimalle affedecek veya kocasının daha önceki vukuatlarna şahitlik edip susmustur yani 2.5 saat oldu 2.5 saate şokta değildir herhalde.