Eski sevgilmin karısına whasaptan yazdım dönüş yapmadı sebebi ne?

1.5 yıl ilişki yaşadığım kişi evli çocuklu çıktı. Ayrılalı 2 ay oldu. İntikam ateşi ile yanıp tutuşuyordum. Dün karısına her şeyi anlatma kararı aldım. Psikolojik olarak çok yıprandım 2 aydır depresyondayım. Ve bilet alıp karısının iş yerini öğrenmiştim oraya gidecektim ama korktum yüzüne karşı söylersem karısı beni suçlarsa diye ya da kriz geçirip benim üstüme yürüyebilirdi. Ben de instadan yazayım dedim ama mesaj kutusu kapalıydı. Bir arkadaş vasıtasıyla bir şekilde numarasını bulduk. Wpden yazdım. 2.5 saat oldu kadın cevap vermedi. Kocasıyla 1.5 yıldır yaşadığım durumu anlattım ( evli çocuklu olduğunu bilmediğimi 2 ay önce öğrendiğimi vs baştan sona kadar her şeyi yazdım) sonda kocasıyla çekilmiş samimi birkaç fotoğraf attım. Kocasının benimle olan WhatsApp mesajların bazılarını da attım. Kadın mesaji gördü mavi tık şu an. Ama 2.5 saat oldu cevap vermedi. Soru dahi sormadı. Engellememiş de beni. Sebebi ne?

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar kadın beni engellemiş tek bir soru dahi sormadan. Kadınlar sonra ağlayıp durmasin kocasına muhtemelen inanmış. :)
Eski sevgilmin karısına whasaptan yazdım dönüş yapmadı sebebi ne?
Cevapla