2024'ün son gününü sevgilimle geçirmek istedim ama hava soğuk sonra buluşalım diyor, normal mi bu? detaylar aşağıda?

ona yarın buluşmayı teklif ettim ama "napcaz ki, hava soğuk" diyor. ben de salı günü yani 2024"ün son gününü beraber geçirelim dedim yine "olmaz" diyor.

nedenini sordum "hava soğuk" diyor. sarılırız diyorum hâlâ aynı "hava soğuk".

üzüldüm ve canım sıkıldı. bunları söyleyince de "tamam" diyor. üşüyormuş, hava soğukmuş. bana bahane geliyor. çok kırıldım.

başka zaman buluşuruz diyor, artık hevesim kalmadı. ne yapmalıyım?

2024'ün son gününü sevgilimle geçirmek istedim ama hava soğuk sonra buluşalım diyor, normal mi bu? detaylar aşağıda?
Cevapla