Sosyal medya üzerinden tanıştık 4 yıla yakındır mesajla yazışıyoruz lakin normal olmadığını düşünüyorum?

Merhabalar , sosyal medya üzerinden tanıştık muhafazakar insanlarız ( bunu öylesine söylemiyorum gerçekten öyle ) bi ilişki boyutunda değil geçmemesi tuhaf gelmeye başladı , ben 30 yaşındayım oda aynı şekilde , sürekli bi konuşmamız yok hani her gün samimi değiliz davranışları erkek olmama ihtimalini aklıma getirdi ya da başka birisi var o manada konuştuğu , bir insan ilişki istemeyebilir ama erkekler bi süreden sonra kendini belli eder değil mi bu öyle değil merak etmiyor yüzünü filan? adımı bile yıllar sonra sordu, sebebi benim biraz endişeli ve böyle şeylere karşı tavırlarım olmuş olabilir , bu gibi durumda olup sonucunda saçma bişey çıkmasından korkuyorum. Kimi zamanda şimdiye kadar yapardı diyorum bi yerden açık verirdi yalan söylediğini ya da isteği boyutta idare de ettirebilirdi? Bana biraz akıl verin (bi ablanız )

Sosyal medya üzerinden tanıştık 4 yıla yakındır mesajla yazışıyoruz lakin normal olmadığını düşünüyorum?
Cevapla