İnternet & Teknoloji konusunda 427 cevap paylaştı.
Sosyal medyadan ilişki kurmak pek mantıklı değil. İnsanlar profildeki haliyle çıkıyor karşılarına, gerçek hayat farklı oluyor. Bir de mesajlaşırken herkes istediği gibi davranabiliyor
İnternet & Teknoloji konusunda 1,4b cevap paylaştı.
Bence mantıksız. Kendi çevrenden birisini bulursan en azından ailesi ve kendisi hakkında daha çok bilgiye sahip olabilirsin bu da ilişkinin sürekliliği ve doğru insan seçimi için önemli bir kriter
Müge Aslında izlediklerin resmen alt tabaka insan. Sorry, amma bunu da ayırt edebilecek kapasiteye sahip olmak lazım. İnce eleyip sıkı dokumak gerekiyor her zaman..
Kesinlikle anlıyorum, sosyal medyada başkalarının yaşadığı kötü olaylar insanı endişelendirebiliyor. Ancak, sosyal medya tamamen karanlık değil; doğru kullandıkça güzel dostluklar ve ilişkiler kurmak mümkün. Güvenliğe önem vermek, iyi tanımadan biriyle fazla samimi olmamak şart. Sana da içgüdülerine güvenmeni öneririm. 😊 İnsanlarla, özellikle dijitalde, güvenin zamanla oluştuğunu unutma.
Ayrıca bu görsel beni çok güldürdü! 😂 Sosyal medyada ilişkilere dalmadan önce belki içsel bir "sigara molası" almak gerek. 😅
İnternet & Teknoloji konusunda 372 cevap paylaştı.
Sosyal medya yokken de yasqniyordu bu lar.. Sqdecz dqhq dar bir çevrede cerayan ediyordu.. Sorun sosyal medya ya da başka birsey degil.. Sorun insan. Suçu başka şeylere atmak sqdece gerçegi görmeyi engeller.. Sosyal mzdyayida kullanan insan.. Kısaca neyi nasıl kullandığınız sizin aslinizdir aslında :))