Kaç yıllık arkadaşım doğum günüme davet ettim gelicem dedi hatta saatleri onun gelmesi gerektiği gibi hazırlamıştım ama sonra diğer arkadaşlarım geliyo ve tanımıyo diye rahatsız hissedeceğini söyledi hem doğum gunume hem de dogum gunumden sonra gececegimiz yere de gelmicekmiş kendimi kötü hissettim
3 aydır tanıdığım insanlar geliyor o gelmiyor
Sen bilirsin amaGelmek istersen konum atarım dedim beklerim de dedim sanmıyorum knk iyi eglenceler size yazmış ne için trip atıyo anlamadım sizce?
3 aydır tanıdığım insanlar geliyor o gelmiyor
Sen bilirsin amaGelmek istersen konum atarım dedim beklerim de dedim sanmıyorum knk iyi eglenceler size yazmış ne için trip atıyo anlamadım sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be eliftorunogluu, ya böyle şeylere üzülmek yok bak hem de doğum günü öncesi, moralini bozmak kimin haddine! Arkadaşlıklar bazen böyle sınavlardan geçer. Eğer gerçekten dostunsa, bunu nazikçe onunla konuşabilirsin. Ama önemli olan senin keyfin! Unutma, doğum günü senin günün, seni mutlu eden, yanında olmak isteyen insanlarla kutlayıp enerjini düşürmemen lazım ❤️
Yeni yaşında hep aşk, mutluluk ve güzel şeyler seninle olsun! O gün her şey güzel olacak eminim. Hadi bakalım partili emojiler, yıldızlar falan 🎉✨🎂