Kızlar 2021 de uzaktan mesafe ilişkimiz vardı 2024 ocak ayında bitti hergün konuşuyorduk ayrıldıkhiçbir şekilde yazmadı normal mi?

Bu uzak mesafe ilişkisinde vardiyalı işte çalışıyordu işten gelince görüntülü konuşuyorduk son zamanlarda hediye felan aldı yanıma geldi beraber de kaldık çok mutlu etti ayrılmaya bir iki gün kala da ilgisiz davrandı bende neden diye durmadan yazdım felan sonra sıkıldım senden dedi ve ayrıldık daha sonra heryerden engelledi annesinden felan ulaşmaya çalıştım ama net şekilde istemiyorum dedi bir hafta sonra da sevgili yaptı 6 ay sonra o kızdan da ayrıldı ne wp engelimi ne de Instagram engelimi açtı tiktoktan aşk acıklı hikayeler paylaştı tiktoktan yazdım bu sefer gördü hiçbir şey yazmadı hikayelerine baktım ama engellemedi iki üç tane kız takip ediyor yani geri döner mi ya da beni hemen nasıl unuttu hiç mi staklamıyor merak ediyorum
Kızlar 2021 de uzaktan mesafe ilişkimiz vardı 2024 ocak ayında bitti hergün konuşuyorduk ayrıldıkhiçbir şekilde yazmadı normal mi?
Cevapla