Şuana kadar hayatımda ayrı dönemlerde 2 kişi oldu ikiside kendine aşık edene kadar kapımda köle oldular hatta biri 2 yıl boyunca peşimden ayrılmadı bi dediğimi iki etmezdi 2 yılın sonunda ona aşık oldum ona ilgi göstermeye başlayınca ve bu seferde şımarık şımarık davranmaya beni darlama demeye başladı sanki 2 sene peşimde koşan o değilmiş gibi yani şuana kadar hayatımda 2 kişi oldu 2 side aynısını yaptı diyorlarkü erkekler peşinden koşturan kızlara aşık olur falan ama yeterince peşimde de koştu zaten 2 yıl az bi süre değil napıyım ömür boyu yakalamaç oynuyormuşuz gibi peşimden mi koşturuyum illa bi yerden sonra sevgimi ilgimi gösteriyorum şu an ayrıyız ayrıldım ondan ilgim fazla geliyormuş ona bende tamam bitsin dedim
Kafam çok karışık ne yapmalıyım?
Kafam çok karışık ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer