Güncellemeler
+1 yıl
Sanaldan tanışmayı sormıypruö reelde ki ilişkilerden bahsediyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Lclclx
Genel olarak hem cinslerimi gayet peşimde koşturabiliyorum çok şükür. Ama konu erkeklere gelince pasifleşiyorum. Yani insanlar beni hep şımartırken erkeklerde işe yaramıyor. Kartlarımı her zaman açık oynuyorum. Gayet net ve sınırlı çizgilerim var. Bana ne önerirsiniz erkekler konusunda? Erkeklerde ise sadece gelenlerde bir kere yüz verip bırakıyor direkt yapışıyprum çünkü yalan yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Bi ilgi göstercen bi kendini geri çekicen ama karşındaki erkek bunu fark ederse süründürür ya da umursamadan terk edip gider
Şu an bir erkekten aşırı hoşlanıyorum ama beni çıldırtıyo
Yüzyüze iyitken sanalda asla tık yok
Kendiöi geri çektiğimde de geliyo
Tamam işte bis ilgi göstercen belli bir süre, sonra ilgiyi birden tak diye kesicen
Öxele gelir misin bi
Gelirim ama daha fazla taktik çıkmaz benden, elin çocuğunun sebebi olmayayım sonra a*k 😀
Neden
Çocuğu süründüreceksin kafayı yiyecek sebebi ben olcam sonra. 😂 Olayı anlat bana sen özelden bi çocuk nasıl biri falan
Çok güzel olman lazım ama yine de koşturamazsın. Sadece abazalar koşar 😂
Of
Khezoların peşinden koşan erkeklerin canı cehenneme
tuhaf değişik birisin seni şımartanda senin gibidir zaten
Hahaha he
abazalar peşinden koşmuş sen sanıyosun ben çok güzelim erkekler ölüyor benim için
Çxçxşddş komik
evet bu senin anlattıgın daha komik
Aynn
sorarken utanmadınmı ya ben okurken yerin dibine girdim sdfgsdfg
Aynnn
aynen aynen
Aynen
Demek ki bu kadarını hak ediyorsun
Adın salih mi
Kral awk
peşinde koşan hoplatmak için koşar
Adın salih mi
hayır
Hem cinslerini nasıl arkanda koşturuyorsun
O lafın gelişi beni bi ortama girdiğimde herkes şımartıyor
Erkeller hatiç
O zaman güzel biri değilsin sanırım
Kıdmen fena değilim
Belki de ondandır
Daha mesafeli olmayi dene
Örnek verir misin
Direk yapisma
Hoslandigin erkegimj kosturmak istiyon su an knk
Evet
Ilgi umut versene once sonrasini biliyosun zaten
Vetiyorum ancak bakıyor adım atmıyor
Tanisma varmiki sizdr
Özgüvene bak.. Uzaya cıkmış.👍😆😃
Olanı söylüyorum ya
Tabi canımmm. İnandım ben de. Önünde saygıyla eğiliyorum.
Sana hiç olmıyor mu
Bana olsada anlık olur. Seninki gibi zirvelerde dolaşmaz😄
Canım benim ki de anlık öyle abartıya gerek yol
Ama sürekli oluyo bende. Sende olmuyo mu
Sürekli değil. Sadece moral olarak iyiysem oluyorum. Ama uzun sürmüyor..
Peki sen bu durumdayken neler hissediyorsun.
Bişey hissetmiyorum böyle şımarık oluyoruö işte
Çok iyi bişey değil aslında
Yaş olarak böylesin belki? kaç yaş?
26. Hayır çocukluğımdan beridir şımarığımdır ilgi odapı olduğım için burcum aslan ondan heralde
Ailenin tek çocuğu ve güzel bir yüzün varsa şımarabilirsin. Erkekleri etkileyebiliyor musun?
Tek çocuk değilim. Neyse
Binada engel