İlişkilerde zıt kişilik mi tercih edersiniz yoksa benzerlikler mi ararsınız?

Ben zıt kişiliklerin bir arada olması taraftarıyım. Eğer bi insan kendisini sevmiyorsa, kendinden nefret ediyorsa, kendisi gibi olandan da nefret edeceğini düşünüyorum. Bir insan kendisini sevmediği sürece, kendisi gibi bir insanı hayatına asla almamalı bence

İlişkilerde zıt kişilik mi tercih edersiniz yoksa benzerlikler mi ararsınız?
Cevapla