Angelina Jolie demiski;Eğer bir adam bir kadını seviyorsa ona bu dünyada cenneti yasatmali. Çünkü melekler cehennemde yaşayamaz?

Bence çok da güzel söylemiş sizinde fikirlerinizi bekliyorum
Angelina Jolie demiski;Eğer bir adam bir kadını seviyorsa ona bu dünyada cenneti yasatmali. Çünkü melekler cehennemde yaşayamaz?
Cevapla