Böyle erkeklerin amacı ne konuşmayı kesmekle iyi yaptım bence?

Biriyle tanıştık konusali 2 gün olmuş gece 2 de anlık foto atar mısın özledim diyor bana sapıkça geldiği için konuşmak istemiyorum dedim zaten sohbeti de sarmiyordu ben böyle diyince seni asla yarı yolda birakmiycam seninle evlenmek istiyorum tam istediğim gibi bir kızsın annem hastaneden çıksın senden bahsedecem dedi bana samimi gelmediği için konuşmayı bitirdim.

Böyle erkeklerin amacı ne konuşmayı kesmekle iyi yaptım bence?
Cevapla