Sizce eski sevgilim hala bana karşı birşeyler hissediyormudur?

Benim bir ilişkim vardı onunla aynı sınıftaydık ve 6 ay boyunca sevgili olmuştuk biz ayrılalı 1 ay 4 gün mü ne oluyor bizim ortak bir erkek arkadaşımız vardı sınıftan onunla çok konuşuyorum diye benden ayrıldı sevgilim şu an bana güzel ama karakteri kötü diyormuş sadık değil diyormuş eskiden çok seviyordum aşırı iyi anlaşıyorduk ama şu an o kadar sevmiyorum diyormuş ben onu çok özlüyorum ve unutamıyorum bizim ortak 2 arkadaşımız var biri kız biri erkek ve onlar sevgili bu yüzden hep aynı ortamda bulunuyoruz zaten aynı sınıftayız onlar bizi ayarlamaya çalışıyo şu an ama o beni sevmiyo gibi sanki ama ben hala olacağımıza o kadar inanıyorum ki ayrıldıktan sonra üzülmedim bile bir derste en az 4-5 kere göz göze geliyoruz hala bana bakarken gözleri parlıyor onu düşünmeden duramıyorum ve çok özlüyorum barşmak için ne yapmalıyım lütfen bir şey yazın😔😔

Sizce eski sevgilim hala bana karşı birşeyler hissediyormudur?
Cevapla