Sizce eski sevgilim bana karşı hala bir şey hissediyor mu? Lütfen saygı çerçevesinde yorum yapın?

Arkadaşlar sevgilim vardı 2ay sürmüştü. Ayrıydık aradan 1 ay geçti. Bir şekilde buluştuk arabayla aldılar beni. Eski sevgilim ben gelince arka koltuktan inip ön koltuğa geçti. Neden böyle yaptı bilmiyorum. Daha sonra yazlığa geçtik. İçtik. Eski sevgilim yüzüme bile bakmıyordu. Müzik açıyordu. Ben özledim galiba şarkısını felan açtı. Dedi ki "herkese bir soru" dedi. Tek tek hepimize özlediğin biri var mı dedi. Peki sen diye sordu bana. Bende bilmem diye cevap verdim. Mutfağa gitmiştim. Mutfaktan çıktığımda elimdn tuttu beni odaya götürdü. Beni özledin mi dedi bende evet dedim öpüştük. Sonra biraz konuştuk. İçeri geçtik. Sevmediği bir adam var. İsmi Burak. Onunla içecektik bir ara. Patronum sayılır ve abi diyorum. Bunu ona anlattım. O da kızdı söz ver onunla çalışmayacaksın dedi. Bende o kafayla ne dedim pek hatırlamıyorum. Biraz daha içtikten sonra eve bıraktı bizi. Aradan 3 hafta geçti. Burak abiyle konuştuk cuma günü buluşalım dedik. Buluştuk sahile geçtik içtik. Eve geçtik. Orada da içmeye devam ettik. Ben kustum. Üstüm battı. Yanımda kıyafet vardı. Ayakta duracak mecalim yoktu. Burak abi dedi ki ben değiştireyim mi üzerini. Hayır dedim üzerimi değiştim. O an anladım ki bana farklı yanaştı. Saat gece 11 di. Eski sevgilimi aradım. Bu arada eski sevgilim benim ilk sevgilimdi ve ondan sonra sevgilim olmadı. Onu aradım, whatsapptan yazdım ama açmadı. Sonra o beni aradı. Onu görmek istediğimi söyledim. Burak abi dedi ki onu niye çağırdın beni görecek şimdi felan dedi. Görmeyecek sen git dedim. İndim. Eski sevgilim de 2 dk sonra geldi yanıma bir arkadaşıyla. Üşüyordum baya soğuktu donacaktım resmen. Üzerindeki ceketi verdi bana. Ne oldu ne yaptın kim vardı yanında diye sorguya çekti. Bende anlatacağım her şeyi dedim. Söz mü dedi söz dedim. Beni telefonuna ne diye kayıt ettin dedi. isminle kaydettim çünkü biri görse aileden soracak kim bu diye dedim. Sonra bir kafeye götürdü beni. Kahve söyledi. Anlattım her şeyi. Sana dokundu mu dedi. Hayır dedim. Bak doğruyu söyle ben seni kötü bilemeyeceğim, bu sarılma olabilir, dokunma olabilir, elini tutmuş olabilir her şey olabilir aklına gelen her şey dedi. Hayır hiçbir şey olmadı dedim. Ben ona sorarım arayıp o kim felan dedi. Aramayacaksın bana söz vermiştin dedim. Sözler bozuldu ben onu uyarmıştım senden uzak kalması için dedi. Arkadaşının sevgilisi geldi biz konuşurken onlar dışarı çıktı. Eski sevgilim sen burada bekle bir sigara içip geliyorum dedi. Geldi beni aldı hadi gidiyoruz dedi. Sonra el sıkıştım hepsiyle. Eski sevgilimde el sıkıştı benimle. Yani eskiden sarılırdı ama bu sefer sarılmadı. Sonra bana birden soğuk davrandı. Sanki sigara içmeye gittiğinde arkadaşı ona bir şey söylemiş. Montunu verdim. Bende üşüdüm valla dedi aldı. Senin evin buralarda zaten gidersin ararım eve gidince dedi ama aramadı bile.
Sizce eski sevgilim bana karşı hala bir şey hissediyor mu? Lütfen saygı çerçevesinde yorum yapın?
Cevapla