Sevgilim çok kıskanç birisi, keşke güzel değil çirkin olsaydın kimse sana baksın istemiyorum seni paylaşamıyorum demesi normal mi?

Güncellemeler
1 yıl
Seni kaybetmekten çok korkuyorum diyor
Sevgilim çok kıskanç birisi, keşke güzel değil çirkin olsaydın kimse sana baksın istemiyorum seni paylaşamıyorum demesi normal mi?
Cevapla