"Sen benim annem misin, babam mısın? İstediğim yerde çalışırım sen karışma" diye konuşur musunuz? 😃

"Sen benim annem misin, babam mısın? İstediğim yerde çalışırım sen karışma" diye konuşur musunuz? 😃

eğer bu devirde sadece onun maaşıyla gecinebilirsek neden olmasın bende zaten sabahın köründe kalkıp işe girmeye meraklı degilim😅ama evdede bütün gün oturmam her gün gezerim sanırım gezince de umarım gelecekteki eşim laf yapmaz ama ben çalışmak isterim çünkü cidden evde canım çok sıkılır hamile kalana kadar bu şekilde devam ederdim sonra çocuk olunca malum calisamiyorsun ona da bu durumu belirtirdim 😆
Şartlar ne olursa olsun ben kadının çalışmasi taraftarıyım ve bu kişisel tercihi eşe brakmali müdahale etmesi yanlış olur çalışmayan bir eş istiyorsan ona göre tercih yapar ev kızı alır evlenirsin
Maddi durumumuz iyiyse o yüzden çalışmamı istemiyorsa kendimi geliştirebileceğim bir işle uğraşmak isterim, her şey çalışmak değil sonuçta.
Teşekkürler ☺️
Rica ederim. ☺️
Ben çalışmazsam eve kim bakacak ula derim 😂
😂😂
Rica ederim. 😅
Cevap
15Cevap
Geçim derdi yoksa ben eşimin çalışmasını istemem gadası
Veririm altına araba yiyip içip gezsin akşama kadar...
Oo 😃
sevgilim eşim bana karışmaz bende ona karışmam.
O zaman evlenmeyecen ananin babanin dizinde oturacan evlendikten sonra annandan babandan cıkarsın artik kocan ne derse o olur sevgili ayagina gezdigin birisi degil o senin evlendigin kisi sevgili diye bir sey yok zaten sevfili ayagina altina yattigin kişi oluyorsun orada
Ona ne oluyomuş kendi kararım kimse karışamaz karıştırmam asla
Çalışmak hayatımın bi parçası kimse karışamaz
Yani istiyorsa kadın kendisi çalışmalı tabii. Sonuçta hayat müşterek. Her şeyi de beraber yapmak lazım.
Çalışmayıp napcam mecburuz 😂
Durumumuz iyi olsa yan gelip yatmaz mısın? 😂😂
Hemşehrime bak bea. 😂
Olur bea.
Benim spor, yemek masraflarimi karşılar üstüne bi de sponsor olursa kabul ederim
Erkekler ile sevgili 😍 olup evlenip kendini cinsel 👱👐👩 partner olarak kullandıran kızlar kadınlar tepki vermez
Geçinebiliyorsak problem değil
Bu duruma karışan biriyle olacağımı sanmıyorum
mutlu olurum
baksın bana : )
Ah keşke , çok sevinirim
Konuşup ortak bir karar alırdım🍎💎
Bana bakacaksa çalışmam, bana uyar.
Valla ben okeyim
Çalışmasını istemiyorsam söylerim. İllaha çalışacağım derse saygı duyar desteklerim. Doğru olan budur bence.
Parami versin calismiyim
Heee ne yapayım çalışmayacaksam?
Yok daha neler ya
Ayrılirım
İşine baksın
Parasi yetiyosa desin
canım bir konuşma olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?