Kızlar sevgiliniz evlendikten sonra çalışmanızı istemezse ne tepki verirsiniz?
Beyler sizde evlendikten sonra eşinizin çalışmak istemesine ne dersiniz?
Ben şahsen çalışmak istediğimi ilişkinin başında belirtirim. Eğer bu isteğimi kabul etmeyecekse onunla evlenmem. Bana göre bir kadının işi olmalı. İşi olmayan kadının ekonomik özgürlüğü de olmuyor. Sürekli kocasının eline bakıyor. Kendisine alışveriş yapsa kocası bir ton laf edecek. Ama kendi parasını kazanıp harcayan kadına eşi niye harcadın diye hesap soramaz. Ayrıldıktan sonra da kendini ve çocuğunu geçindirebilmesi, başını sokacak bir yuvası olması için çalışması gerekiyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer