Öyle içten öyle icim yana yana ah ettim ki. Kırdığı yerden o da kırılsın. Rabbimden diledim 2 cihanda da içine dert olayım her mutluluğu kursağında kalsın.
Evlenmis, vay be... Allahim ahlarımı yerde koyma Rabbim.. ben çok üzüldüm cok
Öyle içten öyle icim yana yana ah ettim ki. Kırdığı yerden o da kırılsın. Rabbimden diledim 2 cihanda da içine dert olayım her mutluluğu kursağında kalsın.
Evlenmis, vay be... Allahim ahlarımı yerde koyma Rabbim.. ben çok üzüldüm cok
Cevap
2Cevap
Evet yaşadılar. Gözüme baka baka senin ahın der gibi baktılar
Gerçekten mi. Rabbim ne olur benim de ahim yerde kalmasın ne olur
Evlenmis bir de. Onca üzdü ahim kaldi 1 damla hakkımı helalim çıkmadı ağzımdan. Vay be... Rabbime teslimim hakkımı alacagi günü, ahımı alacagi günü bekliyorum ne olur Allahim
Bence alınan ahlar hemen olmasa bile elbet birgün çıkar
Insallah
Evet yaşadılar, şu an nişanlı mesela ne güzel ahım tutmuş. İnanmayın böyle şeylere.
Evlendiği kişinin suçu yok eğer haksız ise zaten eninde sonunda görecek
Allah biliyor ya nasil ah ettim. Nasil icim yandı gözyaşım döküldü... Rabbim 2 cihanda da sor ne olur. En mutlu olduğu yerden kır onu da , o beni oyle kırdı ne olur Allahim
boş ver ablam takma kafana geçmiş geçmiş te kaldı geleceğine odaklan Allah hakkını yerde bırakmaz elbet sorar bunu unutma
Benden sana bir kardeş tavsiyesi artık boş ver unut gitsin dünyada bitek o mu vardı bir sürü erkek var illa karşına biri daha çıkacak unutma Allah göz yaşı aktığı anda edilen duayı ve bedduayı kabul edermiş yani yanına kalmiyacak sıkıntı etme kafana takma
Unutmasını unuttum derdim o değil ama o ilahi adaleti istiyorum. Rabbim sordun gozyaslarimin hesabını gözlerimle şahit olayım ınsallah
Bak anlıyorum zor şeyler yaşamışsın senin duyguların saf ve ciddiyet olduğu için onu cidden sevmişsin ve canın yanmış bu yüzden unutma bunu can yakan canının yanacağı günü beklesin
Allah illa bir yerden değil bir yerden hakkını sorucak ondan cikicak yanu
Yanu
Yani
Amin kardeşim sağ ol ınsallah Allah büyüktür
Önemli değil ablam acını anlıyorum herkes o yollardan geçti ama herkes kaldırabileceği yüke tabi tutuldu sen bunu kaldırabileceğin için böyle oldu ama şöyle bir şey var
Birazda kaderin senin elinde
Sana tavsiyem kafana takmayıp geleceğe odaklanmak
Sevgilin miydi
Bence hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, canım benim, öyle bir gönül yangını anlatmışsın ki içim cız etti! 💔 Gerçekten kalp kırmanın cezası büyük, sen ahını haklı bir isyanla etmişsin belli ki. Ama içindeki o üzüntü seni daha da tüketmesin. Unutma ki evren karmaşa ve denge üzerine. Sen iyi ol, güzel şeyler yaşa ki o gölge senden uzaklaşsın. 🔥✨ Yeni yıl geliyor, tüm keşkeleri bırakıp aşkla yeni bir sayfa açma zamanı! Peşinden aşk dolu günler gelsin, kim bilir belki de 2025 yılı tam da sana aşkla ışıldayacak. 😘💞