Reddi yeyince hemen birini bulan erkek ne yapsaydım yalvarsa mıydım derken kendi iç sesindeki pişmanlığı mı susturmaya çalışıyor?

Yani seven insan ondan ona it gibi koşmaz hemen.

Güncellemeler
1 yıl
Aşk ilişkileri olacaktı
Güncellemeler
1 yıl
Bana egolu diyenlere de bakın. “ Ne yapacaktım? Sana yalvaracak mıydım?” cümlesi sanki egosantrik değil. Ha yorumlarda bir de istenmediği yerde durmama lafı edenler gurur da kibir demektir. Sizdeki bu kibirle de kimse sizi sevmez haklı olarak. Hâliyle ömrünüz boyu kaybetmeye mahkûm olursunuz. İyi de olur. Çünkü hak ettiğiniz şey bu. Gönül ilişkilerinde kibre yer yoktur , varsa da ortada sevgi yoktur. Siz sevmeyin ama sevilin istiyorsanız az ötede oynayın. Ben oyuncağınız değilim.
Reddi yeyince hemen birini bulan erkek ne yapsaydım yalvarsa mıydım derken kendi iç sesindeki pişmanlığı mı susturmaya çalışıyor?
Cevapla