1.5 aylık iliskim var, erkek birden soğuk yapmaya basladi?

Daha dün çok iyiydik gecelere kadar konuştuk. Sonra bu bana geceye kadar yazmadi haliyle ben yazdım. Yazdığım gibi gördü cevap verdi fakat soğuk konuşuyor. Dalga geçer gibi laf sokuyor. Bı derdin mi var diyorum yok diyor başkasına çevrim içi olup onla da konuşuyor. Bende bı kaç atak yaptım ama inanılmaz ters konusuyo. Sıkıldım diyorum lunaparka götüreyim vs diyo. Sonra ben yatıyorum o zaman geç oldu iyi geceler dedim. Görüldü atıp igye gitti. Bende durduk yere bana bu şekilde davraniyosun yani, bundan sonra muhattap olmayalım dedim çıktım. Bisiy de demedi. Sizce nedeni ne olabilir. Ya çok kinci biri çok trip atıyor da. Bı günde ne yanlisimi görmüş olabilir de trip atiyo gene. Beni kimse öyle parmağında oynatamaz ayar oldum bastım dumani. sizce haklı miyim?

1.5 aylık iliskim var, erkek birden soğuk yapmaya basladi?
Cevapla