AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
83Cevap
evlenmem heralde yani bi kere evlenmeyeceğini söylemişsen sorun yok zaten.. o istiyorsa doğurabilir :D
kızların yorumlarının çoğuna katıldım ama en güzel sandradee özetlemiş. ekleyecek başka hiçbir şey bulamadım
bir kadının bu şekilde karşısındakini elinde tutma yönteminden nefret ederim.Eğer kendi kararını kendi alığı kararla hamile kaldıysa sonrasında da kendi başınadır
günahh yaa ollduysa aldırma diye bişey gecmez aklımdan.
Benim spermim yok nasıl hamile kaldı lan deyip aldattığını düşünürüm.
zor bi drum he sırf adamı elnde tutmak için doğurma çabası yazık valla.
seviyor olmasa hamile kalma cesaretini gösteremez,anında evlenilmesi gerekir,terkeden erkek değildir şerefsizin önde gidenidir..
yanında olmayı dene en azından yalnız kaldıgını hssetmesin
Var mı lan erkeklikte delikanlılıkta çıktıgın ümit verdiğin kızı yarı yolda bırakmak yazık sana adam değilsin
Benzer bir durumda bir avukat kadını sperm hızsızlığı nedeniyle mahkemeye vermişti.
Kadın doğurmaya niyetliyse sen ancak kabullenirsin veya kabullenmezsen avukatın yaptığını yaparsın.
Terk ederek bu durumdan yırtamazsın.
sperm hırsızlığı mı ? adam bile bile lades diyorsa ne hırsızlığıymış bu?
Banada enterasan gelmişti ama olay gerçek. İnternet ve yazılı medyada yayınlanan bir haberdir.
link
ben hatırlıyorum bunu ama o biraz daha servet avcılığı gibiydi zannedersem adam hürriyet pazar a falan da çıkmıştı yanlış haırlamıyorsam
Ne kadar sevdiğine bağlı belki kararsız kalmış olabilir ya sana söylerse seni kaybediceğinden korkmuş olabilir bence konuş önce olayın işini astarını öğrenmeden hareket etme
soruyu geç farketmenin dez avantajı işte bu, herşeyi bi anda okumak gerekiyo.
:)
ikiside suçlu ama çocuk masum çok üzüldüm çocuğa :/
test yaptır senden olup olmadığını öğren ama sendense bırakma derim serefsizlik yapma
Evlenmeye hazır olmasam da evlenirdim. Yine de terk etmezdim onu sevmeye devam ederdim.
Kedi bile pislediği yeri kapatıyor.
Sen bir insan olarak yediğin haltı düzeltmeyecekmisin.
yarı yolda bırakmak olmaz sahiplenirim sonuna kadar...
aslında terk etmek ister insan ama herşeyn zamanı var kaşınmış o da insanın başına düğün bir kere gelir yani onunda zamanında olması lazım. kız da haklı biyerde ya ilerde arılırsa kız kalacak ulu orta ama kızda da var hata evlenmeden vermeyecekti :)
Kız arkadaşlarımla yatmam ! cinselliği yaşadığım; aşık olduğum,sevdiğimdir ve o çocuk da benimdir,terketmek ne demek...
bu sorunun yanıtı belli serpilin kaçarı yok kadir abiden dayağı yiyecek :) anlatırdım babama derdim zaten kızı ortada bırakmak olmaz
kesinlikle sonuna kadar sahip çıkarım aşkta yaşanılan herşey ortaktır. Seviçler, üzüntüler, bebek de aşkın meyvesi olduğuna göre sahip çıkar kol kanat gererim.
o hatayi yapmissaniz katlanacaksiniz gulu seven dikenine katlanir ki diken cocuk icin iyi olmadi ama aklima gelen buydu cocugunuz sizin hic bir seye degsilmez bence
Bir kere benimleyken başkasıyla nasıl birlikte olur. Dırek düşünmeden ayrılırdım.
Tabi ki de terk ederim. Benden başka biriyle, bi erkekle beraber olmuş. Yok, çekilir dert değil.
hemen eşcinsellik mi geliyor aklına.
Doğursun amk ... evlenme zorunluluğu var hamle kalınınca ! ! ! ! ! !
kasten mi korunmamış , yoksa ilaç mı işe yaramamış
buna göre yorumlamak lazım...
çocuğu aldırmayı asla teklif etmezdim. ne olursa olsun sahip çıkardım. sonunu düşünmeden evlenirdim.
kendi bedeni kendi kararı o ilişki biter.korunuyorum demeseydi ya da bi kaza olmuş olsaydı yine birlikte kalmak düşünülebilirdi.
Ağzına s*çarım onun kabak benim başıma patlayacak sonuçta :D diye düşürüm
aynı soruyu ben erkek arkadaşıma sordum çocuğa sahip çıkarım ama annesiyle evlenmem dedi
ne demek terketmek ya ? bu nasıl bir vicdansızlık ?
kimisi terk eder kimisi etmez bu erkegin adamlıgına bağlı , ben mi? o da kızın adamlıgına baglı.
Fugun hazirlklarna baslarsn bir an once :) neymis korunymssn ..
onu ne kadar sevmeme bağlı ama böyle bi ergenlık yaptığına göre terk ederdim.
Sizden habersiz hamile kaldı derken .?
Başkasından yani . !
Yolunu alsın .
ben olsam o adamın ikinci karısı yada sevgilisi olmazdım bu ne iğrenclık!
baskası hamıle bırakmıs olmasın senın uzerıne kalmak ıstemesın
Aldırmaya ıkna ederdım eger aldırmazsa kızı oyle gebe bırakamam yanında olurdum ..
yatmasını biliyorsan evlenmesini de bileceksin..
yatarken düşeneydin kuzu.o kız araçmı gözünde nedir.yattın alacaksın.hadi baba oldun bakalım :) yatarken hazırrsında baba olmaya gelincemi sıkıyo.
benim anlamadığım habersiz nasıl hamile kalıyo yaparken orda yokmuydun sen korunurken bile hamile kalan nice insan var tedbirini almalıydın
ben eve getirir babamın karsısına cıkarıp bu benim karım cocugumu tasıyor derim tabi bunun sonunda babam beni evlatlıktan reddeder :D
seviyosam kaçırırdım sevmiyosam mecburiyetten evlenirdim :D
ne güzel işte baba oluyorsn :D haydır darısı başıma :D
demekki o çocuğun nasibi varmış ve sorumluluğu almaktan başka çaresi olmaz bu adamın tabi adamsa
bende ""kız arkadasınız baskası tarafından hamile kalsa"" diye anladım
prezarvatif diye bir şey var hatuna güvenip içine salınır mı. Allah yardım etsin sana işin zor . Sen evdekilere haber ver istemeye gidin
Ortalık da yeterince çip var..Babasız bırakma derim ..Sonra emrah gibi karşına dikilir ise ne yapacan :D
herkess kapatsınn pc sini yatsıınn sabah erken kalkılacakkk
habersiz hamile kalmak? demek ki abla kendi imkanlarıyla yapmış çocuğu.
İkna et aldir. Su anda dogurmasinin kimseye faydasi olmayacagini iyice anlat.
seviyorsam terketmem aldırtmamda zaten bi bok yediysek duracağız arkasında
Aldırırım ve onu bırakırım.Çünkü bana oyun oynamış.
Anne de cins baba da..Ben çocuğa üzüldüm şimdi.
+ladım vala..
Benden habersiz doğurup büyütsün.
yapabilir misin gerçekten bunu?
Evet.
hiç merak etmez misin gerçekten o çocuğu peki?
Hayır hiç merak etmem.
Anaa.. kim bilir kaçtane sabin var ortalıktaa :)
bu kadar duyarsız olabileceğine inanmak istemiyorum..:)
Bence de inanmamalısın. :)
Mercimeği fırına verirken aklınız nerdeydi?
mejbur evlilik başka çare olmaz
İkna eder aldıttırım mutlaka...!
Cocuk buyutmek icin bi erkege ihtiyacım olmaz. Kendi kararı, kalır veya gider.
prezervatif denilen bişi varya
yeni mi çıktı la o