Nisan ayında tanıştığım çocuk şimdi sevgili olmak istiyor sizce normal mi?

İlk görüştük hoşlanmış gibi davrandı sonraları farklı tip kızları ekleyip benle çok ilgilenmedi görüştük ama arkadaşça yani hep iletişimdeydik şimdi sevgili olmak istiyorum dedi reddettim haklı mıyım?

Nisan ayında tanıştığım çocuk şimdi sevgili olmak istiyor sizce normal mi?
Cevapla