Sonra diyorlar niye kimseye güvenmiyorsun nasıl güveneyim?

Flörtleştiğim kişiyle bugün sinemaya gidecektik, merak ettiğimiz bir film üzerine.. film seansı saat 9.30 da idi ve biz avm'ye 7 gibi geldik hemen sinema katına çıktık ben ödemek istedim ve ödedim, o da bilet fişini aldı ve cebine koydu. Zamanımız fazla olunca oturduk telefonu çaldı konuştu sonra dedi ki işim çıktı gitmem lazım özür dilerim önemli sen izle istersen dedi. Tabi kötü oldum o an ama dedim; bende de motive kalmadı izlemek için tek ne yapıcam diye.. eve geçeyim dedim.. biletler yandı ve ondaydı anlayacağınız.. neyse eve gittiğimde fake bir hesabım var kendi orjinal Instagram hesabım haricinde.. öylesine bir girdim nasıl bir hisse bende ki, sayfası açık hikayesinde sinemada kızın eli gözüküyor ve kalp koymuş.. kendi orjinal hesabımdan hikayesini gizlemiş.. ortak arkadaş yok, tanışmadım da.. anlayacağınız aldığım biletle gitmisler. Niye yani ya

Sonra diyorlar niye kimseye güvenmiyorsun nasıl güveneyim?
Cevapla