Çok sevdiğiniz ama sizi istemeyen exiniz olsa naparsiniz?

Kime naptiysam ahını aldiysam Allah benim belamı versin Ben 3 yıldır birinden asla vazgecmedim 2 hafta sürmüştü ama çok hala ilk günkü gibi aşığım ondan öncede sonrada hic bir kızla sevgili olmadım ondan sonra kimseyi sevemedim bi kere karsilastik ama o beni tanımadı arkası bana dönüktü kokusundan tanıdım hala kokusu burnumda kimse bana inanmıyor ama neyse asla benle olmak istemiyor bırak gitsin hayatına dön diceksiniz dönemiyorum sanki onunla bir daha sevgili olsam herseyim çözülecek gibi benim anlamadığım insan istemediği biriyle neden 3 4 saat telefonda konusur neden oyun oynar neden gülüp eğlenir istemiyorsan bunları neden yaparsın ki benden sonra belki bir suru sevgilisi oldu simdi yalan soylemeyelim kız çok güzel bende hic yakışıklı değilim belki tipimden dolayı beni istemiyor olabilir Allah vergisi bu eldeki mal bu bunu degistiremem ama baska neyimi begenmiyorsa onu degistiririm ben asla exi olduğunu duydugum gordugum ya da anlatilirsa bir kızla çıkmam ama bu bana anlatti da ama bundan vazgecemedim egerki bu baskasiyla evlenirse benle olma ihtimali zaten yok zaten ben harbiden kafayı yerim bunun öldüğünü duyarsam ben direkt kendime zarar veririm olduredebilirim kendimi ben bundan baskasiyla evlenmem zatende diyelim evlendim kızıma bunun ismini veririm diger cocuklarimdan daha cok sevecegimi ayrımcılık yapabilecegimi biliyorum icimi dokecek arkadaşım yok asosyal değilim biri benle arkadas olsa cok sosyal biriyim herkes bana saf diyor ki dogru Zaten yazdigim yazilara max 2 kişi yanıt veriyor biri robot zaten çok uzun yazdım üşenmeyip okuyan herkese çok teşekkür ederim
Çok sevdiğiniz ama sizi istemeyen exiniz olsa naparsiniz?
Cevapla