İlk Kez Güzel Bir Kızla Bakıştık, Ona da Yürüyemedim, Napıcam?

Kafeye gittim, kız bana bir baktı ben baktım, gülümsedi falan ama tanışmayı beceremediğimden öylece kaldı, çok güzel bir aşk başlayacakken başlayamadı.

İlk Kez Güzel Bir Kızla Bakıştık, Ona da Yürüyemedim, Napıcam?
Cevapla