Bana güzelsin diyorlar ama inanmıyorum sanki beni kandırıyorlar gibi hisediyorum? Ve insanlar beni kullanmak için bana yaklaşıyor?

Böyle sanırsam paranoya gibi bir şey yaşıyorum

Yüzüme böyle söyleyip arkandan konuşuyorlar gibi hisediyorum

Çünkü hep sonradan aslında kandırıldığımı anlıyorum safmışım diyorum o yüzden artık güzelsin denildiğinde inanmıyorum

Ve bikaç kez bi kız bana kendini niye çirkin kilolu hisediyorsun diye sormuştu o kıza hiçbir şey dememiştim uzaktan öyle hisettiriyorsun enerjinden belli oluyor demişti

Ama güzelsin diyenler de var sadece hakkımda iyi bir şey dediklerinde inanmıyorum sanki bunun altında bir şey var gibime geliyor

Niye bu böyle olabilir ki nasıl bu düşünceleri kenara atabilirim

Bana güzelsin diyorlar ama inanmıyorum sanki beni kandırıyorlar gibi hisediyorum? Ve insanlar beni kullanmak için bana yaklaşıyor?
Cevapla