Kızlar gecen seneden beri hoşlandığım biri var bu sene baya samimi olduk ama bi mesajı beni cok sinir etti?

Ben bu mala konu açmaya falan calısıyoeum ilk ben yazıyorum ama samimi olunca o da ilk yazmaya başladı bu sahis benden hoslanan cocuğun kuzeni cok seviyorum yaklaşık 1 senedir ve soyle oldu ben yine bişey dedim o şöyle dedi: Ben Niye sinirleneyimki Sinirlenecek bir şey mi var Sadece gülüyorum Neden gülüyorsun diyorsan hemen açıklim Bir tane kız düşün yani kendini Bir tane erkek düşün ben Sen buna yani bana Durmadan yazıyorsun Sohbet falan açmaya çalışıyorsun Ama karşındaki sana Bir türlü yazmıyor Aynı bunları dedi ve bende çok sinirlendim çok kırıldım dünden beri yalvarıyor ne yapmam lazım sizce affedilirmi?

Kızlar gecen seneden beri hoşlandığım biri var bu sene baya samimi olduk ama bi mesajı beni cok sinir etti?
Cevapla