Hep uzaktan mı seyredecek beni hikayelerini mi atacak bu durum saçma değil mi?

İstemiyorsa açık ol dürüst olsun seni istemiyorum deyip de ne var ki hikaye bakıpta eline ne geçiyor bak sinir krizi geçireceğim böyle insanlardan bıktım derdi ne bunun insan hayatından çıktığı göre herkes kendi hayatına bakmalı bu nedir ya hem numaramı tutuyor hem de hikayeme bakıyor benim WhatsApp durumuna niye bakıyor acaba bende ne buluyor istemiyorsa söyleyebilirdi hep uzaktan mı bakacak bana onun yüzünden WhatsApp’a giremiyorum ya onu görmek istemiyorum
Hep uzaktan mı seyredecek beni hikayelerini mi atacak bu durum saçma değil mi?
Cevapla