Bu durumdan çok sıkıldım ne yapmamı önerirsiniz siz ne yapardınız?

2 yıllık ilişkim vardı bazı sebeplerden dolayı ayrılmak istedim fakat ayrıldığım kişi benden ayrılmak istemedi ve hayatından gidersem in***ar edeceğini söylüyor bende bu yüzden hayatından çıkamıyorum ama bu durumdan artık çok sıkıldım ne yapmalıyım?
Bu durumdan çok sıkıldım ne yapmamı önerirsiniz siz ne yapardınız?
Cevapla