Hayattan sıkılıyorum artık sizce ne yapmamı önerirsiniz?

Son zamanlarda kafaya takmaya başladım ihtiyacım olan hiçbir şeyi alamaz oldum parayı çok zor olmadığı sürece son zamanlarda harcamaz oldum internet faturam gittikçe yükseliyor bunu düşündükçe deli oluyorum niye böyle diye annemle sürekli kavga ediyoruz başım ağrıyor o haksız olmasına rağmen özür diliyorum ona bağırmak yerine kendime zara veriyorum kendime vuruyorum öfke sorunu yaşıyorum bağırıyorum böyle bir şey oldu bağırdım simiti parçaladım ne gereği vardı ki saçma sapan ilişkilere inanıyorum aslında gerçek hayatta bakıldığında çok olgun biriyim artık hakkımı da savunuyorum önceden böyle biri değildim de arkadaş ihtiyacım yok ama insan bazen cafede takılacak biri istiyor her neyse sosyal medyadan birileri ile çok yanlış şeyler yaptığımın farkındayım ama o üzülmesin diye günaha giriyorum tanışmak istemiyorum ama neden yazıyorlar , ya da toplum niye bozuldu bunları düşündükçe çok yıprattım kendimi gerçekten böyle olabilir mi var mı böyle insanlar diyorum sonra çok kararsızım birilerine danışmam gerekiyor niye danışmam gerekiyor ki sonra insanlar ben sordukça benden soğuyor çok insanlara değer veriyorum karışıklı yapmıyorum bunu ama çok üzülüyorum. Kuzenimle de kavga ediyorum sonra olayları o suçlu olmasına rağmen yumuşatmaya çalışıyorum tekrar konuşuyorum sıkıldım bu durumdan işten gelince direk uyuyorum hiçbir şey yapamıyorum hiçbir zaman dinlenemez oldum bedenim çok yorgun kitap okim diyorum direk uyuyorum yani çalışıyorum ama iş beni çok yoruyor sadece geleceğim için hayatta duruyorum başka şansım da yok hayat bana hiçbir zaman gülmedi

boyum kısa diye üzüldüm

sesim yüzünden akran zorbalığı yaşadım

şimdi çok farklı bir kız oldum utangaç değilim , insanlara samimi yaklaşıyorum yani sıcak kanlıyım

sonra 22 yaşına geldim hiçbir şey yapamamak beni çok kahretti

ingilizce öğrenmek istiyorum yapamadım

üniversite okuyamadım diye insanlar tarafından nasıl eleştiriliyorum diye düşünüp durdum

bilgisayar alacağımı kuzenimle konuşurken bana dedi ihtiyacın yok ki senin gereksiz niye alıyorsun dedi bende haklı bir şekilde cevabını verince be yaparsan yap al banane dedi bende dedim ki sonradan insanlara o yüzden bu tür şeyleri söylemek istemiyorum kursağında bırakıyorlar dedim gerisini de söyledim bu çok kalbimi kırdı

meslek sahibi oldum giyecek çok az kıyafetim var

yaşıtlarım onu bunu yaparken geri de kalıyorum

her neyse çok yorgun bedenim karışık yazdım kusura bakmayın

Hayattan sıkılıyorum artık sizce ne yapmamı önerirsiniz?
Cevapla