Son zamanlarda kafaya takmaya başladım ihtiyacım olan hiçbir şeyi alamaz oldum parayı çok zor olmadığı sürece son zamanlarda harcamaz oldum internet faturam gittikçe yükseliyor bunu düşündükçe deli oluyorum niye böyle diye annemle sürekli kavga ediyoruz başım ağrıyor o haksız olmasına rağmen özür diliyorum ona bağırmak yerine kendime zara veriyorum kendime vuruyorum öfke sorunu yaşıyorum bağırıyorum böyle bir şey oldu bağırdım simiti parçaladım ne gereği vardı ki saçma sapan ilişkilere inanıyorum aslında gerçek hayatta bakıldığında çok olgun biriyim artık hakkımı da savunuyorum önceden böyle biri değildim de arkadaş ihtiyacım yok ama insan bazen cafede takılacak biri istiyor her neyse sosyal medyadan birileri ile çok yanlış şeyler yaptığımın farkındayım ama o üzülmesin diye günaha giriyorum tanışmak istemiyorum ama neden yazıyorlar , ya da toplum niye bozuldu bunları düşündükçe çok yıprattım kendimi gerçekten böyle olabilir mi var mı böyle insanlar diyorum sonra çok kararsızım birilerine danışmam gerekiyor niye danışmam gerekiyor ki sonra insanlar ben sordukça benden soğuyor çok insanlara değer veriyorum karışıklı yapmıyorum bunu ama çok üzülüyorum. Kuzenimle de kavga ediyorum sonra olayları o suçlu olmasına rağmen yumuşatmaya çalışıyorum tekrar konuşuyorum sıkıldım bu durumdan işten gelince direk uyuyorum hiçbir şey yapamıyorum hiçbir zaman dinlenemez oldum bedenim çok yorgun kitap okim diyorum direk uyuyorum yani çalışıyorum ama iş beni çok yoruyor sadece geleceğim için hayatta duruyorum başka şansım da yok hayat bana hiçbir zaman gülmedi
boyum kısa diye üzüldüm
sesim yüzünden akran zorbalığı yaşadım
şimdi çok farklı bir kız oldum utangaç değilim , insanlara samimi yaklaşıyorum yani sıcak kanlıyım
sonra 22 yaşına geldim hiçbir şey yapamamak beni çok kahretti
ingilizce öğrenmek istiyorum yapamadım
üniversite okuyamadım diye insanlar tarafından nasıl eleştiriliyorum diye düşünüp durdum
bilgisayar alacağımı kuzenimle konuşurken bana dedi ihtiyacın yok ki senin gereksiz niye alıyorsun dedi bende haklı bir şekilde cevabını verince be yaparsan yap al banane dedi bende dedim ki sonradan insanlara o yüzden bu tür şeyleri söylemek istemiyorum kursağında bırakıyorlar dedim gerisini de söyledim bu çok kalbimi kırdı
meslek sahibi oldum giyecek çok az kıyafetim var
yaşıtlarım onu bunu yaparken geri de kalıyorum
her neyse çok yorgun bedenim karışık yazdım kusura bakmayın
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer