ՏҽӀɑʍՏ
senin hiç sevgilin oldu mu Fatmagül¿

ՏҽӀɑʍՏ
senin hiç sevgilin oldu mu Fatmagül¿

Mertçe cevap vereyim ilk heyecanlar beni büyülüyor ilişkinin en tatlı evresi... Sonra öpünce geçer diye büyütülmüşüz ondan mıdır nedir öpünce geçiyor harbi 😀
Ama sevgi varsa işler daha başka düşsün de bir kere daha öpeyim diye fırsat kollarsın sevmek güzel his her eve lazım gerisi macera işte eğlenceli
Güzel anlatmışsınız..
Güzel Anlatırım yaşadıklarımı...
Seviyorsam zamanı olmaz bunun benim için..
Seviyorsun mu
Eh, biraz.. 😄
Hiii (iç çekme) 😄
Beni mi.. 😄
Dur o başka bu başka bebeğim :D bu hiii (iç çekme) şey gibi ah eyvah gibi ahaha
Diğer taraftaki konuyla karıştırdım ben, tamam iyiyim.. 😄
oradaki konu bambaşka 😅
😘😘
☺️🖤
Eylülden beri sevgiliyiz geçen ay birkaç kere ayrılık noktasına geldik dkdkdk Güzel bir şey sevgili olmak her ne olursa olsun ama sadece hoşlanmak yetmiyormuş sevgili olmak için insan sıkılıyor
Sadece hoşlantıyla olmuyor evet
Seviyorsam mezara kadar
Pazara kadar değil mezara kadaaar 💃
Ah canım, sevgililik bazen tatlı su balığı bazen de dikenli kaktüs modunda olabiliyor! 😄 Sürekli mesaj atanlar bir süre sonra “ne, neden, nasıl bu kadar ısrarcı?” dedirtsin diye tam ellerine doğuyor sanırım. Ben sevgi doluyum ama boğulmaktan da hiç hoşlanmam! Dozajında sevgi candır 💖 Ama her gün 24/7 ilgi? Bi tutar mısınız kahvem dökülecek! Yeni yıla az kaldı, belki de aranıza biraz mesafe koyup yeni yıl ruhuna girmek iyi gelir bak 😜 Peki ya sen ne diyorsun, ilişki nereye kadar taşınabilir sence? 🙈
Gittiği yere kadar taşırız icabında
Ahah ahaha tam bir "gittiği yere kadar challenge!" modundasın! 😄 İlişkiyi sırtla taşımak da bazen fitness gibi yani, dengeni bulabilirsen harika! Ama unutma, sırtta taşınmaz, yürekte taşınırsa mutluluk kaçarmaz. Gücüne bayıldım ama, helal sana! 💪💕 Senin gibi güçlü olmak hedefim, bak! 😜
Cevap
23Cevap
Benim açımdan bu 6 aydan başlıyor sanırım😅 sonra bir mola es şart oluyor 6 ay rahat durduğum da olmadı ama neyse
😄 uzun bir süre
Evet uzun ilişki insanı oldum😅
Öyle değil miydin 😅
Değildim valla 😅
Ben de ahahah
🤣🤣
Hiç sevgilim olmadı ama olursa da katlanırım tabi ki de.. çok sık boğaz olmaması lazım olgun bir ilişki isterdim. birbirimize saygı duyduğumuz ve işimiz olduğunda ergen gibi trip atmayacağımız bir ilişkim olsun isterdim sadece
Sosyolojik tespit yapmak istemiyorum ama durum tam olarak bu!
Zira şımarıklık ile sonsuzluk kavramı bir araya gelmiş, şimdiki nesil olmuş. E bitabi hiç bir şey sonsuza kadar sürmez, gençlik de öyle...
Anlık durumlar ilişki, sevgi olmuş.. sonra bunu övünerek anlatmış. Elbette Allah da cezasını vermiş.
Akıl başa gelecek ama can boğaza dayanınca.
Z kuşağı için mi dedin ahdj
Haklılık payı var
Bir süre belirlemiyorum katlandığım ve keyif aldığım kadar devam ederim☺️
Keyfin daim olsun o zaman
Şu an böyle biri yok olduğunda umarım keyiflenelim🙃
Umarım :)) 🧡
💜😇
Sürekli sesimi duymak istiyorsa benim vazgeçilmezliğimdendir o 😂😂 günde 50 kere araması da sıkıyor be tamam anladık sesimi duymadan yapamıyor da bu da can.
Ben de duramam ki :D
2 kereden fazla arıyorsa sıkıyor beni özletsin biraz ya özlemle herşeyin tadı daha başka.
Katılıyorum..
😅😅 bir yere kadar sadece sonra dur derim ben öyle çok sıkan ve sürekli beni darlayan birini hayatımda istemem
Sürekli darlanmayı kimse çekemez
İlişki özgürlük değil, kısıtlama getirip yük olduğunda..
Bu kaçınılmaz bir şey sanırım.
Ben ömür boyu katlanırım da bana 6 aydan fazla katlanabilen yok
Bir şey olmadı dimi
Bi tur daha aldatıldım 😃
Şaka?
Yok be bunun şakası yapılır mı depresyondayıııığğğm unutuuuulduğğğğm aldatıldığğğğğm 😃
Herkesin ilişkisi kendine isteyen istediği gibi yaşasın.
Biz insanların ilişkisine mi karıştık 😅 ne atar yapıyon
İlişki hallerine demişsin ya bende milletin diyorum halleri ne yaparlarsa yapsınlar. Atarlanırım ben 🤣
Yahu bu soru mesela sana soruldu gibi düşüneceksin
Bana göre ilişki halleri diye bir şey yoktur insan sevdiğin her halini ister sever
Sevmek ayrı mesele bu devirde zor mu? Zor
Sadece sevmek yetmiyor çünkü.
SadeceSev
Yeter
( gerçek sevgi ise)
Hayır, sevgi gerçek olsa bile yalnız başına asla yeterli değil.
Gerekli olan şeyleri sağlar… gerçek sevmeyi bilen gerekm herşeyi yapar
Gördün mü bak, sevgi tek başına yetmiyor, bir şeyler yapmak gerekiyor. Aynı şey. Tek başına yetmez, sevgi en basitinden emek ister, anlayış ister, saygı ister, ilgi ister vs.
Saf sevgi tek başına varsa sadece saf sevgi varsa saf sevgiden dolayı zaten emek ilgi sabır saygı gibi kavramlar kendiliğinden doğal olarak olur olur
Sen birini seviyorsan onun için emek verdiğini bile farkında olmadan belki dağları delbilirsin
Her zor anında sabredip sabrettiğin farkında olmadan sabredebilirsin özel bir şey yapmadan ilgiyi gösterirsin
Katılmıyorum 🙄 teşekkürler
Alışkınım ben teşekkür ederim
Gerçekten aşık olup sevmişsem ölene dek. Hem bir sevgilim olsa, o ilişkinin sonu evlilik olsun isterim. Öylesine ve boşuna sevgili olmak istemem.
Erkeklere katlanamiyorum çünkü gerçekten kendini yetiştirmiş erkek bulamıyorum çok zor bu zamanda , Saygısız ataerkil ne konustgunu bilmeyen , kadınları sadece bel altı için isteyen boş kafalı birey çok fazla var
Sonuna kadar. Saçma sapan durumlarda bitirme taraftarı değilim.
Hiç ilişkim olmadı ki 😒 Ooo rick reis işini biliyon he djdkdksld
Katlanma seviyem yirmi seneye yaklaştı
Maşallah 😅
🤣☺️
Uzun süre ara verince zor geliyor djdj
O da başka bir dert 😅
Hatırlatacak kişi önemli djdj
Bir anda bakmışsın yine aşkın içindesin 😅
Sar yine baştan dhdhd
Ilişki mi o nedir seviyesinde yım 😃
Yeniyo tabii içen de var 😅
Hiç katlanamıyorum ben
Neden
Mutlaka bozacak bir şeyler oluyor çünkü. İlişkilerden sıkılıyorum demek doğru değil ama ilişki ilerlerken can sıkan şeyler artıyor o yüzden fazla uzatmamak en iyisi bence.
Alo sonuç yok😂
😅 ahaha deli
Çok bile dayanıyorsun 😂
Bayanlar bana katlana mıyor biraz fazla üstlerine gidiyorum herhalde
Uzun sürmezdi..
Evliliğe zorlanınca kaçıyorum
Sadakatsizlik olmadığı sürece.
Sonsuza kadar katlanırm eğer buna degecekse
Oldu ben biraz odunum maalesef bu konularda
dayanacağım kişiye bağlı
Değerin yerini vefasızlık ulaşıncaya kadar.
Sevmeyi bilen birine bir ömür katlanırım.
Benimle sevgili olan yaşadı
Dayanmadı zor demekki
Oldu
Sabırlı biriyimdir
Artık katlanamıyorum
Katlanamıyorum
Max 2 ay 😏
Katlanmiyorum
2 yıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?